|
|
הודעות
|
|
|
עדכון אחרון
|
צפיות
|
תגובות
|
נושא |
|
|
01:11 27/11/2005 ע"י: plo1016 |
2,515 |
2 |
התרמת דם בהצלה אלעד הצליח יפה מחבר: צאקאלקה |
 | |
18:53 26/11/2005 ע"י: hananson |
1,858 |
1 |
מי יודע מה היה ויצמן ג"ם מחבר: hezi103101 |
 | |
22:06 23/11/2005 ע"י: דובר_הצלה |
1,911 |
1 |
האם נכון הדבר??? מחבר: מגיבמהר |
 | |
20:09 23/11/2005 ע"י: הצלה_דן |
1,459 |
0 |
אופנוע מהיר תגובה נוסף לכונני צפון ת"א מחבר: הצלה_דן |
 | |
20:08 23/11/2005 ע"י: הצלה_דן |
4,305 |
42 |
בוקר טוב לכולם שאלה כנסו בבקשה מחבר: אבנר102 |
 |  |
20:06 23/11/2005 ע"י: הצלה_דן |
5,259 |
34 |
מחאה נמרצת וקריאה להתנגדות גורפת מחבר: חולה_מדא |
 |  |
20:00 23/11/2005 ע"י: הצלה_דן |
2,271 |
6 |
בן 3 נפגע קשה בנפילה מגובה בב"ב מחבר: הצלה_דן |
 | |
17:07 22/11/2005 ע"י: קול_החדשות |
1,105 |
3 |
טבריה: רכב שהתהפך מחבר: קול_החדשות |
 |  |
13:06 22/11/2005 ע"י: אבנר102 |
2,254 |
0 |
בית ספר קלעי בגבעתיים מחבר: אבנר102 |
 | |
09:47 22/11/2005 ע"י: צוות_דרום |
1,702 |
1 |
בקשו רחמים עבור אביו של אחד המתנדבים מחבר: הצלה_דן |
 | |
|
21:31 21/11/2005 ע"י: יהושע410 |
2,199 |
7 |
הצלה אשדוד מחבר: מתנד_ב |
 |  |
17:58 21/11/2005 ע"י: הצלה_דן |
1,384 |
0 |
אמש בת"א: מוות בעריסה לבן 4 חודשים מחבר: הצלה_דן |
 | |
17:57 21/11/2005 ע"י: הצלה_דן |
2,154 |
2 |
ת"ד ברחוב הרוא"ה ברמת גן מחבר: yyy300 |
 | |
17:56 21/11/2005 ע"י: הצלה_דן |
2,079 |
2 |
התמונה מדברת עצמה HOT!!! מחבר: EMTyarkon |
 |  |
17:51 21/11/2005 ע"י: הצלה_דן |
2,047 |
2 |
הסבא נהרג, הנכד נפצע קשה בתאונה מחבר: אבנר102 |
 |  |
13:37 21/11/2005 ע"י: צוות_דרום |
1,582 |
0 |
ביום רביעי הקרוב התרמת דם ב"בית הצלה" ! מחבר: צוות_דרום |
 | |
13:35 21/11/2005 ע"י: צוות_דרום |
1,539 |
0 |
הרצאות באיכילוב לחברי הצלה - חינם !! מחבר: צוות_דרום |
 | |
09:34 21/11/2005 ע"י: hananson |
1,974 |
3 |
מחר: תרגיל בתל-אביב מחבר: hazala101 |
 | |
19:14 20/11/2005 ע"י: מתנד_ב |
2,338 |
8 |
ת.ד כביש 3ע"י יסודות מחבר: מתנד_ב |
 |  |
10:26 20/11/2005 ע"י: צוות_דרום |
1,528 |
1 |
הודעה חשובה - "פרחי רפואה" הכנסו !! מחבר: צוות_דרום |
 |  |
20:17 19/11/2005 ע"י: חושב_בכיר |
1,950 |
4 |
ביקשה להתמזג בתנועה והתמזגה במשאית... מחבר: hazala101 |
 |  |
18:40 17/11/2005 ע"י: הצלה_דן |
1,446 |
0 |
ועוד החייאה מוצלחת ב"ה של כוננים בב"ב מחבר: הצלה_דן |
 | |
18:39 17/11/2005 ע"י: הצלה_דן |
1,711 |
0 |
חזרה להכרה היום אחר החייאה מוצלחת אמש מחבר: הצלה_דן |
 | |
12:37 17/11/2005 ע"י: EMTyarkon |
2,085 |
0 |
בקרוב יפתח קורס חובשים בכירים בירקון,.. מחבר: EMTyarkon |
 | |
20:38 16/11/2005 ע"י: ליפאהעגלון |
3,124 |
11 |
היום ת"ד באלוף שדה מחבר: אבנר102 |
 |  |
17:15 16/11/2005 ע"י: שלומימזרחי |
1,942 |
10 |
התנגשה, עברה על הגדר ונעמדה על הראש... מחבר: הצלה_דן |
 |  |
|
17:05 15/11/2005 ע"י: דן_388 |
2,316 |
8 |
כנסו תוסיפו הערות - מה דעתם? להשקיע ? מחבר: דן_388 |
 | |
18:09 14/11/2005 ע"י: הצלה_דן |
2,872 |
27 |
המבצע של יום המודעות הארצי ליתר לחץ דם מחבר: הצלה_דן |
 |  |
18:02 14/11/2005 ע"י: הצלה_דן |
1,561 |
3 |
מורשה: רוכב אופניים נפגע קשות בת.ד. מחבר: הצלה_דן |
 |  |
17:51 14/11/2005 ע"י: הצלה_דן |
1,479 |
4 |
"הרכב התחיל לעשן"... מחבר: הצלה_דן |
 |  |
17:28 14/11/2005 ע"י: הצלה_דן |
1,900 |
1 |
לפיאיזה שעה וחצי בערך מחבר: אבנר102 |
 | |
10:50 14/11/2005 ע"י: אבנר102 |
2,449 |
2 |
חוגגים חודש להזנקות האש בבורסה בר"ג מחבר: hazala101 |
 |  |
01:09 14/11/2005 ע"י: hazala101 |
1,795 |
0 |
המאבטח לא נצר את הנשק במושב נצר סירני... מחבר: hazala101 |
 | |
00:58 14/11/2005 ע"י: hazala101 |
2,412 |
7 |
'רביעייה' על גשר "קוקה קולה"... מחבר: hazala101 |
 |  |
00:47 14/11/2005 ע"י: hazala101 |
1,714 |
2 |
רוכב על 2 פגע בהולך על 2... מחבר: hazala101 |
 |  |
00:42 14/11/2005 ע"י: hazala101 |
1,960 |
5 |
ויכוח... צעקות... והסכין נשלפה... מחבר: hazala101 |
 |  |
18:25 13/11/2005 ע"י: חובשניק |
2,640 |
2 |
3 הרוגים בת.ד. ביממה אחרונה מחבר: צאקאלקה |
 |  |
18:10 13/11/2005 ע"י: צוות_דרום |
1,848 |
4 |
מוצא"ש ת.ד. כביש 4 אלוף שדה. מחבר: צוות_דרום |
 |  |
13:23 13/11/2005 ע"י: hananson |
2,497 |
2 |
תושבת גבעתיים ילדה באמבולנס בפעם ה-2 מחבר: חובשניק |
 | |
23:47 12/11/2005 ע"י: hazala101 |
1,869 |
0 |
ליל שבת בוערת בבני ברק מחבר: hazala101 |
 | |
22:50 10/11/2005 ע"י: חושב_בכיר |
1,933 |
3 |
צריך לארגן את החברים מכל הארץ נגד המבחן מחבר: plo1016 |
 | |
22:19 10/11/2005 ע"י: הצלה_רג |
1,729 |
6 |
מס' בתי עסק עלו באש בשד' בגין בת"א מחבר: הצלה_דן |
 |  |
17:44 10/11/2005 ע"י: יהושע410 |
2,892 |
3 |
ברכת מז"ט לפאראמדיק ארז פוגל מחבר: hazala101 |
 |  |
19:35 09/11/2005 ע"י: צאקאלקה |
1,822 |
1 |
קריית י"ם שריפה מחבר: צאקאלקה |
 | |
18:10 09/11/2005 ע"י: יהושע410 |
1,915 |
2 |
למה לא היה כנון לילה? מחבר: hezi103101 |
 | |
12:40 09/11/2005 ע"י: neurc |
2,110 |
2 |
שוב הרוג בכביש 6 מחבר: צאקאלקה |
 | |
18:38 07/11/2005 ע"י: ליפאהעגלון |
2,364 |
12 |
הערב בבית הצלה: ערב הכנה למבחני הכוננים מחבר: hazala101 |
 |  |
17:47 07/11/2005 ע"י: חולה_מדא |
3,457 |
23 |
חיסון לעובדים. המתנדבים שיתפגרו יש הרבה! מחבר: חולה_מדא |
 | |
12:07 07/11/2005 ע"י: דן_388 |
1,852 |
4 |
אירוע חומ"ס ברחוב יהודה הנשיא. מחבר: דן_388 |
 |  |
12:06 07/11/2005 ע"י: איש_האקשן |
2,259 |
7 |
הלילה שחור .. 3 שריפות בלילה אחד. מחבר: דן_388 |
 |  |