|
|
הודעות
|
|
|
עדכון אחרון
|
צפיות
|
תגובות
|
נושא |
|
|
21:39 10/07/2005 ע"י: חושב_בכיר |
2,787 |
12 |
ברכת מז"ט לפאראמדיק היקר יהודה אטיאס מחבר: hazala101 |
 |  |
02:15 10/07/2005 ע"י: gigabyte88 |
2,031 |
0 |
ת.ד קשה בכביש הטיילת בבית שמש: 6 פצועים מחבר: gigabyte88 |
 | |
23:46 09/07/2005 ע"י: חושב_בכיר |
2,034 |
3 |
שוד מלווה בירי בבני ברק?! מחבר: שלומי_כהן |
 | |
18:38 08/07/2005 ע"י: תאר_ן |
4,149 |
19 |
שוב תאונה רכבת בדרום מחבר: plo1016 |
 |  |
17:29 08/07/2005 ע"י: hezi103101 |
1,704 |
0 |
מתנדבים (ח.פ) לבוקר יום א' 10/7 מחבר: hezi103101 |
 | |
21:40 07/07/2005 ע"י: ישראל_ג |
3,217 |
18 |
חיפושים נרחבים מחבר: הצלה_אלעד |
 |  |
17:59 07/07/2005 ע"י: הצלה_דן |
2,436 |
7 |
פיצוץ בלונדון מחבר: מושי61 |
 |  |
09:31 07/07/2005 ע"י: פר_בן_בקר |
2,106 |
3 |
הג'י-8 ת.ד. רוכב אופנים&הולך רגל פצ' קל. מחבר: ברלנגו |
 |  |
03:14 07/07/2005 ע"י: הצלה_בב |
2,752 |
12 |
ת.ד. קשה ברח' בן גריון בב"ב, יש פרטים? מחבר: פנטיום9 |
 |  |
03:09 07/07/2005 ע"י: צוות_צפון |
1,596 |
5 |
2 ת.ד. קשות בפ"ת מחבר: צוות_צפון |
 |  |
|
17:18 06/07/2005 ע"י: יהושע410 |
2,415 |
8 |
היכונו! ערב גיבוש + טקס השקת אופנוע חדש מחבר: הצלה_דן |
 |  |
17:08 06/07/2005 ע"י: הצלה_רג |
7,347 |
60 |
כ-40 נפגעים מהרעלת כלור בבריכה בר"ג מחבר: הצלה_דן |
 |  |
17:02 06/07/2005 ע"י: הצלה_רג |
1,710 |
1 |
שוב גניבת אופנוע מחבר: הצלה_ירקון |
 | |
11:07 06/07/2005 ע"י: hezi103101 |
2,023 |
1 |
מד"א: כוננות חסרת תקדים לאבטחת המכבייה מחבר: צלמת100 |
 |  |
09:06 06/07/2005 ע"י: יהושע410 |
2,095 |
4 |
נגנב ונמצא בו ביום מחבר: צוות_צפון |
 |  |
19:06 05/07/2005 ע"י: יהושע410 |
2,262 |
6 |
מכתב תמיכה מהגרש"א שטרן שליט"א. מחבר: חושב_בכיר |
 |  |
17:46 05/07/2005 ע"י: הצלה_דן |
2,361 |
2 |
דליפת כלור בבריכה עם עשרות ילדים מחבר: שלומי_כהן |
 | |
14:38 05/07/2005 ע"י: ברלנגו |
1,659 |
3 |
ר"ע פינת הרב שך ת.ד. מחבר: ברלנגו |
 |  |
14:33 05/07/2005 ע"י: שלומי_כהן |
1,752 |
3 |
אב ובנו נפגעו בת.ד. בבני-ברק - יש פרטים? מחבר: שלומי_כהן |
 | |
11:04 05/07/2005 ע"י: gigabyte88 |
2,458 |
1 |
קריסת בניין מחבר: מושי61 |
 | |
10:20 05/07/2005 ע"י: מושי61 |
1,861 |
0 |
ת.ד. קשה מחבר: מושי61 |
 | |
18:29 04/07/2005 ע"י: יהושע410 |
1,957 |
12 |
סיכום 6/05: 674 'גיחות' להצלת חיים... מחבר: הצלה_דן |
 |  |
17:43 04/07/2005 ע"י: הצלה_דן |
2,709 |
5 |
שריפה ברחוב לוינסקי בת"א מחבר: מושי61 |
 |  |
15:31 04/07/2005 ע"י: ברלנגו |
1,873 |
4 |
ב"ב סוקולוב/שטרסר ת.ד. פצ' קל מחבר: ברלנגו |
 |  |
13:48 04/07/2005 ע"י: אספירין101 |
5,572 |
32 |
"המלאכים בכתום עם הדגל הכתום" חלק ב' מחבר: ברלנגו |
 |  |
12:33 04/07/2005 ע"י: ברוךשאמר |
4,911 |
19 |
הצלה ישראל ממשיכים לשקר מחבר: צאקאלקה |
 |  |
|
10:12 04/07/2005 ע"י: יהושע410 |
1,974 |
0 |
טלפון ומצלמה הראשון.... מחבר: יהושע410 |
 |  |
09:52 04/07/2005 ע"י: יהושע410 |
2,185 |
5 |
"צוות-צפון" תורמים ומתרימים. מחבר: צוות_צפון |
 |  |
09:51 04/07/2005 ע"י: יהושע410 |
2,245 |
6 |
מז"ט למתנדב היקר הר"ר יעקב יוזשעף הי"ו מחבר: hazala101 |
 |  |
02:02 04/07/2005 ע"י: צוות_צפון |
2,286 |
13 |
4:30לפנות בוקר, ת.ד.קשה במחלף הכפר הירוק מחבר: ברלנגו |
 |  |
01:59 04/07/2005 ע"י: hazala101 |
2,167 |
6 |
תאונה מחבר: מושי61 |
 |  |
23:33 03/07/2005 ע"י: תאר_ן |
2,904 |
8 |
בריכה חינם למתנדבי הצלה בביתר-עילית מחבר: צלמת100 |
 |  |
23:30 03/07/2005 ע"י: תאר_ן |
2,529 |
8 |
דקירות בשעות הלילה ב.....??? מחבר: מתנדבהצלה |
 |  |
23:26 03/07/2005 ע"י: תאר_ן |
2,125 |
11 |
דווח על ת.ד. קשה ברח' ראול ולנברג בת"א מחבר: ברלנגו |
 |  |
23:23 03/07/2005 ע"י: הצלה_ירקון |
2,161 |
8 |
שריפה באגן כימיקלים באשדוד מחבר: יעקב_אשדוד |
 |  |
23:20 03/07/2005 ע"י: הצלה_ירקון |
1,875 |
2 |
"לילה קשה בבני ברק" מחבר: חדשותון |
 |  |
23:18 03/07/2005 ע"י: הצלה_ירקון |
2,203 |
15 |
צילומים אתמול בת"א ביחד עם הצלה לערוץ 2 מחבר: תאר_ן |
 |  |
12:24 03/07/2005 ע"י: הצלה_לכיש |
1,939 |
1 |
"הצלה אשדוד" - הבהרה מחבר: יעקב_אשדוד |
 |  |
12:23 03/07/2005 ע"י: gigabyte88 |
2,845 |
18 |
דקירות שהתבררו כקטטה ברח' הרותם באשדוד מחבר: gigabyte88 |
 |  |
20:07 01/07/2005 ע"י: EMTyarkon |
2,745 |
16 |
"תזמין לי מנוף לפינו" אמר הרופא. מחבר: ברלנגו |
 |  |
09:18 01/07/2005 ע"י: ברלנגו |
2,310 |
4 |
קטטה בשעות הערב המאוחרות בר"ע בב"ב מחבר: מתנדבהצלה |
 |  |
05:43 01/07/2005 ע"י: benpual |
1,896 |
0 |
מפגש הפורמים הגדול יוצא לדרך!!!! מחבר: benpual |
 | |
22:29 30/06/2005 ע"י: מדא111 |
1,843 |
0 |
רק לשבוע מחבר: מדא111 |
 | |
21:50 30/06/2005 ע"י: ברלנגו |
1,960 |
8 |
תיקון הודעות מחבר: י_ויסנשטרן |
 |  |
16:09 30/06/2005 ע"י: הצלה_רג |
2,310 |
1 |
תאונה בכביש 443 מחבר: מושי61 |
 | |
13:49 30/06/2005 ע"י: יהושע410 |
2,469 |
9 |
ברוכים הנמצאים מחבר: הצלה_תא |
 | |
13:45 30/06/2005 ע"י: יהושע410 |
2,095 |
7 |
ת.ד. עצמית של רוכב אופניים בב"ב מחבר: הצלה_דן |
 |  |
11:00 30/06/2005 ע"י: ברלנגו |
3,024 |
13 |
ועדת כוננים היום [היה] בר"ג.פרטים+תמונות מחבר: ברלנגו |
 |  |
10:21 30/06/2005 ע"י: ברק_עוזי |
1,995 |
3 |
ת.ד. ברחוב בן גוריון 65 בר"ג מחבר: צוות_צפון |
 |  |
02:51 30/06/2005 ע"י: צוות_צפון |
1,720 |
5 |
ת.ד. היום ברחוב בירנבוים בב"ב מחבר: צוות_צפון |
 |  |