|
|
הודעות
|
|
|
עדכון אחרון
|
צפיות
|
תגובות
|
נושא |
|
|
08:51 12/03/2006 ע"י: א221 |
1,648 |
1 |
מוזמנים למוצ"ש אלינו מחבר: דעה_אחרת |
 | |
01:47 12/03/2006 ע"י: אתר_זקא |
2,565 |
9 |
עכשיו ת.ד. בזבוטינסקי / בן גוריון - ק,רגל ומחוסרת הכרה מחבר: צוות_דרום |
 |  |
00:57 12/03/2006 ע"י: מוקאסד |
1,875 |
1 |
* * "נס הצלה" משמים ל"הצלה" !!! ** מחבר: צוות_דרום |
 | |
19:09 09/03/2006 ע"י: חדר_פיקוד |
3,004 |
23 |
שריפת ענק בפ"ת * מחבר: צוות_דרום |
 |  |
15:59 09/03/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,732 |
1 |
תאונת דרכים בבני ברק מחבר: שלומי_כהן |
 | |
13:32 09/03/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,783 |
0 |
"קיבל 6 מכות ופתאום הוא התחיל לצעוק"... מחבר: הצלה_דן |
 | |
13:31 09/03/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,752 |
0 |
"דברנו איתה ופתאום היא התמוטטה"... מחבר: הצלה_דן |
 | |
13:23 09/03/2006 ע"י: אבנר102 |
1,920 |
0 |
האובך הכבד נמשך. עלייה במספר הקריאות במד"א מחבר: אבנר102 |
 | |
12:30 09/03/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,795 |
0 |
'מפגע בגהה'? מרדף שהתנהל עכשיו מחבר: הצלה_דן |
 | |
09:54 09/03/2006 ע"י: דן_388 |
2,089 |
2 |
חדש!! לוח תורנויות חודשי באתר הצלה. מחבר: צוות_דרום |
 | |
|
17:28 08/03/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,554 |
0 |
זוכרים את הפצוע מהת.ד. ליד קניון ר"ג? מחבר: הצלה_דן |
 |  |
17:11 08/03/2006 ע"י: הצלה_דן |
2,307 |
0 |
2 החייאות ואירוע כוויות לתינוקות מחבר: הצלה_דן |
 | |
23:48 06/03/2006 ע"י: אבנר102 |
1,836 |
1 |
ר"ג: פועל בן 34 נהרג בהתמוטטות קיר מחבר: הצלה_דן |
 | |
19:56 06/03/2006 ע"י: hananson |
1,962 |
2 |
התחילו לשנן: המחירים החדשים במד"א מחבר: הצלה_דן |
 | |
18:56 06/03/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,561 |
0 |
לחצו לו על הכיס והוא הרגיש לחץ בחזה מחבר: הצלה_דן |
 | |
18:06 06/03/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,614 |
1 |
ר"ג: 'אסון' ו"אוסם" משמשים בערבוביא מחבר: הצלה_דן |
 |  |
18:02 06/03/2006 ע"י: הצלה_דן |
3,811 |
17 |
"הצלה" - מאבטחים בליזענסק - גם השנה ! מחבר: צוות_דרום |
 |  |
11:56 05/03/2006 ע"י: הצלה_דן |
2,140 |
1 |
מוקד דן: ****** **** מבוטל!!! אדיר. מחבר: חדר_פיקוד |
 |  |
11:52 05/03/2006 ע"י: הצלה_דן |
2,268 |
3 |
הצלה_דן, מה זה? מחבר: חדר_פיקוד |
 |  |
11:48 05/03/2006 ע"י: rhhl5043 |
2,277 |
2 |
4 ילדים מחוסרי הכרה בשבת ובמוצ"ש מחבר: חושב_בכיר |
 | |
11:48 05/03/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,921 |
1 |
היום בשעה סביבותצ 10:30 מחבר: אבנר102 |
 | |
11:46 05/03/2006 ע"י: הצלה_דן |
2,515 |
7 |
..."אמא, למה התינוק מכוסה לגמרי"... מחבר: הצלה_דן |
 | |
21:10 02/03/2006 ע"י: חדר_פיקוד |
1,833 |
2 |
ת.ד. במכבים/זבוטינסקי... 356 ו 554 בדרך. מחבר: חדר_פיקוד |
 |  |
21:02 02/03/2006 ע"י: חדר_פיקוד |
1,822 |
0 |
זוכרים: מחבר: חדר_פיקוד |
 |  |
20:59 02/03/2006 ע"י: חדר_פיקוד |
2,283 |
4 |
כולם מאוחדים בדעה: זה מגיע להן! מחבר: hazala101 |
 |  |
20:46 02/03/2006 ע"י: חדר_פיקוד |
2,362 |
7 |
כבמטה קסם הופיע המתנדב בצומת קסם מחבר: הצלה_דן |
 |  |
|
18:11 02/03/2006 ע"י: הצלה_דן |
3,763 |
16 |
דיווח על מנוף שקרס על בנין מגורים מחבר: הצלה_דן |
 |  |
14:13 02/03/2006 ע"י: מגיבמהר |
1,959 |
1 |
מוות עריסה הבוקר ל"ע. מחבר: צוות_דרום |
 | |
14:08 02/03/2006 ע"י: מגיבמהר |
2,713 |
14 |
לא חבל על הקורטינה?? ת.ד. קשה בפ"ת מחבר: חדר_פיקוד |
 |  |
13:57 02/03/2006 ע"י: צוות_דרום |
2,004 |
0 |
מה קורה כשד"ר לוין מתעקש בהחייאה? מחבר: צוות_דרום |
 | |
10:42 02/03/2006 ע"י: שלומי_כהן |
2,605 |
1 |
פיגוע דקירה בירושלים: מחבל דקר נהג משאית מחבר: צוות_דרום |
 | |
09:04 02/03/2006 ע"י: דן_388 |
2,724 |
2 |
ברכות לא. כוננים סטיבן בר-נר מחבר: hazala101 |
 |  |
15:56 28/02/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,618 |
0 |
משחקי הנפץ לקראת פורים גבו חיי אדם מחבר: הצלה_דן |
 | |
15:38 28/02/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,864 |
4 |
שבוע לפני נישואי בנו הוא נרצח - הי"ד מחבר: הצלה_דן |
 |  |
14:59 28/02/2006 ע"י: צוות_דרום |
2,500 |
0 |
**** חדש! הסמל החדש של הצלה **** מחבר: צוות_דרום |
 |  |
12:00 28/02/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,593 |
0 |
מה עשו הפודים ברח' הפודים מחבר: הצלה_דן |
 | |
18:27 27/02/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,474 |
0 |
'טופל' בכל חלקי גופו - מצבו אנוש מחבר: הצלה_דן |
 | |
18:19 27/02/2006 ע"י: הצלה_דן |
3,013 |
6 |
פיצוץ במפעל רפאל בקריית ביאליק שבצפון מחבר: הצלה_דן |
 |  |
13:27 27/02/2006 ע"י: צוות_דרום |
1,914 |
0 |
פיצוץ -בקריית ביאליק - 13:13 מחבר: צוות_דרום |
 | |
11:52 27/02/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,843 |
2 |
חצי דקה ופארמדיק הצלה גוש-דן במקום! מחבר: הצלה_דן |
 | |
18:17 26/02/2006 ע"י: witty |
2,104 |
2 |
היה מוצלח: על הבוקר, על המדרכה... מחבר: הצלה_דן |
 | |
17:53 26/02/2006 ע"י: הצלה_דן |
2,715 |
3 |
אין מספיק מקומות חניה בקניון איילון???? מחבר: חדר_פיקוד |
 |  |
17:51 26/02/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,837 |
1 |
נזרק רימון בת"א...? יש דיווח? מחבר: hananson |
 | |
17:47 26/02/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,614 |
0 |
החליף לזמן קצר והשתתף בהליך קצר מחבר: הצלה_דן |
 | |
17:44 26/02/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,516 |
0 |
הקפה לא היה כ"כ טוב... מחבר: הצלה_דן |
 | |
15:45 23/02/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,867 |
3 |
ת"ד מחלף בר-אילן מחבר: אתר_זקא |
 |  |
15:44 23/02/2006 ע"י: הצלה_דן |
2,313 |
2 |
מושחתים או לא ? לקרוא ולהרהר על "איפה אני מתנדב" מחבר: חולה_מדא |
 | |
17:25 22/02/2006 ע"י: מגיבמהר |
2,467 |
2 |
צוות_צפון: ת.ד. אופנוע בנורוק/משולם ראט מחבר: חדר_פיקוד |
 |  |
17:11 22/02/2006 ע"י: הצלה_דן |
1,834 |
2 |
לא כך הם חשבו לסיים את טיול הבוקר מחבר: הצלה_דן |
 | |
17:11 22/02/2006 ע"י: מגיבמהר |
2,653 |
11 |
ת.ד. קשה בקרית אונו. "דן45 בדרכו..מקום..". מחבר: חדר_פיקוד |
 |  |