|
|
הודעות
|
|
|
עדכון אחרון
|
צפיות
|
תגובות
|
נושא |
|
|
00:08 21/10/2003 ע"י: למען_החיים |
3,282 |
15 |
מדא/הצלה מאבטח את המונים בכותל המערבי מחבר: הצלהירשלים |
 |  |
23:58 20/10/2003 ע"י: למען_החיים |
4,258 |
33 |
הצלה ירושלים ביצוג מכובד על בימת ההקפות מחבר: הצלהירשלים |
 |  |
11:55 20/10/2003 ע"י: הצלהירשלים |
3,130 |
3 |
אייל זהבי הפארמדיק בטור יפה ב"ירושלים" מחבר: מדאירושלים |
 |  |
15:59 19/10/2003 ע"י: הצלהירשלים |
2,742 |
2 |
מקרה בבית וגן,7 כוננים בדקה!!פשוט מדהים! מחבר: הצלהירשלים |
 | |
11:25 19/10/2003 ע"י: מדאירושלים |
1,699 |
0 |
קורס מתנדבי מוקד בקרוב במדא ירושלים!!! מחבר: מדאירושלים |
 | |
13:40 17/10/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,414 |
0 |
ברכות מעמקי הלב למתנדב ר' איזיק איזנברג מחבר: הצלהירשלים |
 | |
13:36 17/10/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,809 |
0 |
ברכת מזל טוב לבבית למתנדב ר' דוד בן פורת מחבר: הצלהירשלים |
 | |
19:20 16/10/2003 ע"י: NaamaM |
1,662 |
0 |
יש לי הצעה... מחבר: NaamaM |
 | |
15:33 16/10/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,371 |
0 |
הצלה נערך לאבטח אירועים בעיר במוצאי החג מחבר: הצלהירשלים |
 | |
15:29 16/10/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,609 |
0 |
ברכות להרב שלום פרץ על החייאה בקבר רחל מחבר: הצלהירשלים |
 | |
|
23:02 15/10/2003 ע"י: הצלה_מדא |
1,681 |
1 |
יום בפעילות של בית וגן אתם מדהימים.. מחבר: הצלהירשלים |
 | |
23:00 15/10/2003 ע"י: הצלה_מדא |
1,546 |
2 |
למה witty הפסיק לכתוב פה?...... מחבר: הגאוןהגדול |
 | |
15:35 15/10/2003 ע"י: ירחמיאל1 |
1,942 |
0 |
קצת ידע על האוכלוסיה הפדיאטרית-ילדים מחבר: ירחמיאל1 |
 | |
14:01 15/10/2003 ע"י: ססי777 |
1,539 |
0 |
איך אתם מתמודדים עם מה שאתם רואים? מחבר: ססי777 |
 | |
13:40 15/10/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,770 |
1 |
"הייד פארק" במשאל האתרים של Ynet מחבר: מערכת |
 | |
04:31 15/10/2003 ע"י: חרדילייט |
6,489 |
19 |
ברכות למפקד "הצלה" אלי ביר להולדת הבן!!! מחבר: הצלהירשלים |
 |  |
04:29 15/10/2003 ע"י: חרדילייט |
2,218 |
5 |
אשכול ברכות ואיחולים לקראת השנה הבעל"ט!! מחבר: הצלהירשלים |
 | |
23:02 14/10/2003 ע"י: NaamaM |
1,681 |
0 |
"ובחרת בחיים".... מה דעתכם?! מחבר: NaamaM |
 | |
19:08 13/10/2003 ע"י: א_מ_א |
1,998 |
3 |
איך זה הגיוני שאף אחד לא אמר את זה עדיין מחבר: NaamaM |
 | |
23:57 12/10/2003 ע"י: מתנדב31 |
2,193 |
2 |
ארועי שבת סוכות באזור נווה יעקב מחבר: הצלה_מדא |
 | |
23:51 12/10/2003 ע"י: מתנדב31 |
2,620 |
3 |
ריאיון יפהפה עם מפקד "הצלה י-ם" אלי ביר מחבר: ירחמיאל1 |
 | |
23:47 12/10/2003 ע"י: הצלה_מדא |
3,529 |
3 |
מזל טוב לאיתן אוחיון להולדת הבת מחבר: למען_החיים |
 | |
12:14 12/10/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,378 |
0 |
הצלה י-ם אבטח את הגרי"ש אלישיב בכותל מחבר: הצלהירשלים |
 | |
21:35 11/10/2003 ע"י: NaamaM |
2,145 |
2 |
התקף לב - התחתונים יזעיקו אמבולנס מחבר: kll11 |
 | |
03:41 10/10/2003 ע"י: למען_החיים |
1,581 |
1 |
פיגוע ירי בת"א מד"א הכריז אר"ן מחבר: למען_החיים |
 | |
01:13 10/10/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,629 |
0 |
השבוע מגיעים לייפבקים וסיטורציות חדשים!! מחבר: הצלהירשלים |
 | |
|
01:05 10/10/2003 ע"י: הצלהירשלים |
2,449 |
12 |
רבותי הפורום על סף סגירה!!! עצומה נגד!! מחבר: הגאוןהגדול |
 | |
11:32 09/10/2003 ע"י: מוקד_חדשות |
1,543 |
0 |
הכל פה מחבר: מוקד_חדשות |
 | |
02:18 09/10/2003 ע"י: witty |
1,218 |
1 |
הצעת יעול להנהלת מגן דוד אדום ארצי מחבר: הגאוןהגדול |
 | |
16:48 08/10/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,567 |
0 |
התאבדות ברח' חירם בעיר נקבע מוות מחבר: הצלהירשלים |
 | |
16:40 08/10/2003 ע"י: הצלהירשלים |
2,091 |
0 |
תאונה קשה בבנייני האומה בי-ם מדא בדרך מחבר: הצלהירשלים |
 | |
13:47 08/10/2003 ע"י: NaamaM |
2,280 |
1 |
ערפאת עבר התקף לב. הצלה היו אצלו?.... מחבר: ססי777 |
 | |
12:34 08/10/2003 ע"י: ססי777 |
1,788 |
0 |
למה הצלה לא עושים כמו זקא סוכנות ידיעות מחבר: ססי777 |
 | |
12:12 08/10/2003 ע"י: שירה2 |
2,433 |
11 |
מה זה לייפבאק?שמעתי שזה תרופה נכון? מחבר: ססי777 |
 |  |
00:42 08/10/2003 ע"י: מדאירושלים |
1,599 |
0 |
קורס השלמה מ60 ל88 במדא ירושלים מחבר: מדאירושלים |
 | |
00:41 08/10/2003 ע"י: מדאירושלים |
2,790 |
0 |
ברכות לאילן גור ארי לרגל אירוסיו עם לבנת מחבר: מדאירושלים |
 | |
00:40 08/10/2003 ע"י: מדאירושלים |
2,097 |
0 |
ברכות לישראל ונטע כהן להולדת הבת! מחבר: מדאירושלים |
 | |
15:07 07/10/2003 ע"י: קשש1 |
3,495 |
19 |
פיגוע בחיפה 19 הרוגים! מחבר: למען_החיים |
 |  |
14:30 07/10/2003 ע"י: הגאוןהגדול |
1,303 |
0 |
למה מד"א לא מוציא לבד מירסים לכוננים? מחבר: הגאוןהגדול |
 | |
14:09 07/10/2003 ע"י: הגאוןהגדול |
1,270 |
0 |
"משרד ראה"מ בן73 חולשה"...אריק שרון?.... מחבר: הגאוןהגדול |
 | |
13:56 07/10/2003 ע"י: ססי777 |
1,789 |
0 |
יש בעיה לכהנים להיות במדא?יש הרי מתים? מחבר: ססי777 |
 | |
13:39 07/10/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,351 |
0 |
שריפה ברחוב שמאי ..כוננים רבים במקום.. מחבר: הצלהירשלים |
 | |
13:29 07/10/2003 ע"י: הגאוןהגדול |
1,977 |
2 |
סיכום אירועי החג מבחינת מגן דוד אדום מחבר: מדאירושלים |
 | |
04:10 07/10/2003 ע"י: למען_החיים |
2,761 |
1 |
הגאון הגדול ר' אשר פריינד זצוק"ל.. מחבר: הצלהירשלים |
 | |
01:31 07/10/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,228 |
0 |
הצלה ירושלים תמיד מוכנים!!! מחבר: הצלהירשלים |
 | |
00:03 07/10/2003 ע"י: הגאוןהגדול |
1,729 |
1 |
תפילות להחלמת הגרש"י בורנשטיין שליט"א מחבר: הצלהירשלים |
 | |
13:10 05/10/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,488 |
0 |
תורנויות בתי החולים למחר יום הכיפורים!! מחבר: הצלהירשלים |
 | |
01:57 05/10/2003 ע"י: למען_החיים |
1,683 |
2 |
בקשת סליחה מכל חברי הפורום היקרים מחבר: הצלהירשלים |
 | |
00:48 05/10/2003 ע"י: NaamaM |
1,614 |
0 |
המדריך לצום קל ובריא. מחבר: NaamaM |
 | |
23:38 04/10/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,560 |
1 |
מד"א בכוננות שיא לקראת יום צום כיפור מחבר: מדאירושלים |
 | |