|
|
הודעות
|
|
|
עדכון אחרון
|
צפיות
|
תגובות
|
נושא |
|
|
02:55 05/09/2003 ע"י: הצלהירשלים |
2,095 |
0 |
חבר'ה בואו נשמור גם על עצמנו...מחקר ynet מחבר: הצלהירשלים |
 | |
00:24 05/09/2003 ע"י: הצלה_מדא |
1,969 |
2 |
אירוע של "שגרה",שוב חמשה כוננים בחצי דקה מחבר: הצלהירשלים |
 | |
23:22 04/09/2003 ע"י: s_zalman |
3,309 |
14 |
לראשונה בזק"א מודים "הצלה שיחקו אותה" מחבר: אחדמהשכונה |
 |  |
15:14 04/09/2003 ע"י: קובי |
2,028 |
3 |
התרמת דם המונית בכיכר השבת בירושלים מחבר: הצלהירשלים |
 | |
01:04 04/09/2003 ע"י: הצלה_מדא |
2,262 |
8 |
עשרות כונני מד"א הצלה י-ם בפיגוע הקשה מחבר: הצלה_מדא |
 |  |
01:01 04/09/2003 ע"י: המפחיד |
2,047 |
6 |
מנהלי הצלה י-ם ניחמו את משפחות ההרוגים מחבר: הצלהירשלים |
 |  |
14:13 03/09/2003 ע"י: סקשין |
1,746 |
2 |
יו"ר הצלה אצל הרבנים הראשיים מחבר: upwstars |
 |  |
14:11 03/09/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,966 |
1 |
ביקור פתע בתחנת מד"א ירושלים מחבר: למען_החיים |
 |  |
02:38 03/09/2003 ע"י: למען_החיים |
2,044 |
0 |
חבר מועצת העיר יורם קארשי על אופנוע הצלה מחבר: למען_החיים |
 |  |
00:24 03/09/2003 ע"י: המפחיד |
2,044 |
3 |
ארועי טראומה קשים היום בירושלים מחבר: למען_החיים |
 | |
|
00:17 03/09/2003 ע"י: NaamaM |
1,920 |
2 |
יש אפשרות לפרסם כאן את שיבוץ מחבר: NaamaM |
 | |
17:14 02/09/2003 ע"י: קובי |
2,047 |
6 |
הצלה ירושלים היולדת והסנדק מחבר: הצלה_מדא |
 | |
17:07 02/09/2003 ע"י: המפחיד |
3,579 |
5 |
ילדה נצלה מחטיפה בזכות אנשי הצלה ירושלים מחבר: הצלה_מדא |
 |  |
10:37 01/09/2003 ע"י: הצלה_מדא |
2,311 |
1 |
שולי הרמלך ה' יקום דמו כונן הצלה יו"ש מחבר: zaid_1 |
 | |
16:20 31/08/2003 ע"י: יורםאיסט |
838 |
0 |
חדש: רדיואינטארנט רעיון להצלה י-ם מחבר: יורםאיסט |
 | |
02:14 31/08/2003 ע"י: הצלה_מדא |
2,224 |
6 |
מד"א/הצלה בתאונה קשה אירעה בכביש 6 י-ם מחבר: הצלהירשלים |
 |  |
18:03 29/08/2003 ע"י: הצלה_מדא |
1,540 |
1 |
צהריים טובים ושבת שלום מחבר: dorlotan |
 | |
16:04 29/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
2,182 |
0 |
פראמדיקים,חובשים בכירים ביותר עם"הצלה" מחבר: הצלהירשלים |
 | |
15:45 29/08/2003 ע"י: NaamaM |
2,068 |
1 |
מתנדב מד"א נהרג היום בפיגוע ירי באלון מחבר: הגאוןהגדול |
 | |
14:19 29/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,386 |
0 |
תורנויות בתי החולים לשבת זו פרשת שופטים מחבר: הצלהירשלים |
 | |
00:22 29/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,416 |
0 |
כתבה יפה במעריב על חנוכת האופנוע. מחבר: הצלהירשלים |
 | |
14:50 28/08/2003 ע"י: אמבו |
3,069 |
7 |
נוסטלגיה ככה היו פעם והיום ......... מחבר: הצלה_מדא |
 |  |
13:42 28/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
2,401 |
4 |
אופנוע חדש היחיד בארץ בשירות "הצלה" מחבר: למען_החיים |
 |  |
13:41 28/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
2,580 |
5 |
האם יש שיתוף פעולה בין הנהלת מד"א להצלה? מחבר: הגאוןהגדול |
 |  |
13:38 28/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
4,054 |
18 |
אירוע מרגש הערב בי-ם עם רה"ע ניו יורק!! מחבר: הצלהירשלים |
 |  |
04:53 28/08/2003 ע"י: witty |
3,052 |
9 |
שלום! אני בן 18 ומענין להתנדב בהצלה מחבר: cpir |
 | |
|
03:35 28/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,734 |
1 |
עד היכן מגיע הטימטום????????????? מחבר: ה_צ_ל_ה |
 | |
20:03 27/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,357 |
0 |
הצלהירשלים היחידים שנכנסו אמש לעריית י-ם מחבר: הצלהירשלים |
 | |
18:26 27/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,671 |
0 |
ים של ברכות לחברים על החייאה מוצלחת היום מחבר: הצלהירשלים |
 | |
18:11 27/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
3,094 |
2 |
מה תפקידו של אלי פולק ב"הצלה"?.. מחבר: הגאוןהגדול |
 |  |
00:59 27/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,330 |
0 |
אופנוע חירום נוסף להצלה י-ם הושק השבוע מחבר: הצלהירשלים |
 | |
23:11 26/08/2003 ע"י: זכותהתגובה |
2,811 |
1 |
תמונת המתנדב היקר ר' אהרן טאובר בפעילות מחבר: הצלהירשלים |
 |  |
13:46 26/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,455 |
1 |
הערב עצרת זיכרון לנספים ברח' שמואל הנביא מחבר: הצלהירשלים |
 | |
03:47 26/08/2003 ע"י: למען_החיים |
3,646 |
7 |
תמונות מ"אשקלונה" ל"הצלה ירושלים" מחבר: למען_החיים |
 |  |
03:36 26/08/2003 ע"י: הצלה_מדא |
1,768 |
2 |
1.30AM מוצ"ש שריפה באוטובוס ברח' דוד מחבר: הצלה_מדא |
 |  |
03:24 26/08/2003 ע"י: הצלה_מדא |
2,074 |
6 |
1 קשה 2 קל בהתהפכות רכב ליד נבי סמואל מחבר: למען_החיים |
 |  |
02:26 26/08/2003 ע"י: המפחיד |
1,812 |
2 |
אין כמו הצלה ירושלים!!! מחבר: למען_החיים |
 |  |
02:23 26/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,669 |
2 |
קרן היסוד תורמת 4 אופנועים ל"הצלה י-ם " מחבר: הצלהירשלים |
 |  |
02:20 26/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,495 |
1 |
עשרות חברי "הצלה" יצאו הלילה לחפש פעוט מחבר: הצלהירשלים |
 |  |
01:43 26/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,567 |
2 |
כונני מד"'א/הצלה טיפלו בנפגע דקירה בעיר מחבר: הצלהירשלים |
 | |
07:07 25/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,683 |
1 |
אשה נצלה בזכות מד"א והצלה ירושלים מחבר: הצלה_מדא |
 | |
06:57 25/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
2,187 |
1 |
איתן....אופנוע...חמור...הכל באשכול זה... מחבר: הצלהירשלים |
 | |
19:44 24/08/2003 ע"י: הגאוןהגדול |
2,910 |
19 |
"הצלה ירושלים" מרכינה ראש בפני המשפחות מחבר: הצלהירשלים |
 |  |
03:43 24/08/2003 ע"י: הגאוןהגדול |
1,519 |
0 |
השתתפתי הערב בהלוויית רחל וויץ ו.. מחבר: הגאוןהגדול |
 | |
17:35 22/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
2,187 |
3 |
חובשי "הצלה"אבטחו את כל הלוויות ההרוגים מחבר: הצלהירשלים |
 |  |
14:48 22/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,461 |
0 |
תורנויות בתי החולים לשבת זו פרשת "ראה" מחבר: הצלהירשלים |
 | |
11:21 22/08/2003 ע"י: NaamaM |
1,680 |
1 |
מי שלא היה לא יבין... חשוב... מחבר: NaamaM |
 | |
23:52 21/08/2003 ע"י: רונן_אבנר |
2,029 |
3 |
האם זה נכון ? מחבר: witty |
 | |
23:40 21/08/2003 ע"י: הצלה_מדא |
1,716 |
1 |
בניין מד"א י-ם היה מלא ע"ומ בזמן הפיגוע מחבר: הצלהירשלים |
 | |
22:12 21/08/2003 ע"י: הצלהירשלים |
1,755 |
0 |
מאמר נורא שנכתב על הפיגוע בירושלים אמש מחבר: הצלהירשלים |
 | |