בית פורומים חרדים מתוקים

8 מאכלים טובים לחולי סכרת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/7/2010 20:26 לינק ישיר 
8 מאכלים טובים לחולי סכרת

בס"ד

 

8 מאכלים שנלחמים בסוכרת

מאת סילביה בות' הובארד

 

מרכזי הטיפול בסוכרת הכריזו על מחלת הסוכרת המתפשטת כעל מגיפה לכל דבר. יש כעת כ23 מליון חולי סוכרת, למעלה מ90 אחוזים מתוכם חולים בסוכרת סוג 2. סוכרת מטיפוס 2 משפיעה על הדרך שבה הגוף מטפל במקור האנרגיה העיקרי שלו-הסוכר. הוא אינו מייצר די אינסולין כדי לקלוט את הסוכר או מתעלם מן האינסולין.

דיאטה היא המפתח לשליטה בסוכרת, וישנם מאכלים שלהם השפעה חזקה על רמת הסוכר בדם. ביניהם ניתן למנות את אלו:

 

1)    תה ירוק: לתה ירוק יש השפעה מיטיבה על רמות הסוכר בדם. ''יתכן שתה ירוק הוא דרך זולה ויעילה להלחם בסוכרת או לעכב את הופעתה בבני אדם" כותבים עורכי ניסוי בחיות בבטאון

 

2)    שום: מהווה טיפול עממי עתיק יומין באירופה, אסיה והמזרח התיכון. בניסויים שנערכו בבעלי חיים ובמידה מוגבלת גם בבני אדם, נמצא כי לשום יש היכולת להפחית ערכי סוכר בדם, ואף להגביר ייצור אינסולין בגוף.

3)    שוקולד: שוקולד כהה משפר את הרגישות לאינסולין. שוקולד כהה מכיל פלבונואידים, הנלחמים בעמידות לאינסולין, שהיא השיבוש העיקרי הגורם לסוכרת מטיפוס 2.

4)    חומץ: מחקר שנערך באוניברסיטת אריזונה מצא שנטילת שתי כפות חומץ לפני הארוחה הורידה את ערכי הסוכר ב25%. בטרום סוכרתיים, ערכי הסוכר ירדו בחצי. חוקרים איטלקיים מצאו שאכילת חומץ תפוחים עם הארוחות הורידו את ערכי הסוכר ב30%.

5)    תפוזים: סוכרתיים בדרך כלל סובלים מערכים נמוכים של ויטמין C, כך שפירות הדר המלאים בויטמין C הם בחירה מצוינת עבורם. כמו כן, מחקר בקנדה מצא שתמצית קליפת תפוזים הורידה רגישות לאינסולין בבע"ח.

6)    קינמון: מחקרים הוכיחו שקינמון הוא נוגד דלקת, ויתכן שהוא נלחם בסוכרת בכך שהוא מוריד ערכי סוכר בדם. כמות של כרבע כפית ליום מספיקה כדי להוריד עמידות לאינסולין. כמו כן, מחקר שהוצג בכנס של האגודה לכיומתרפים מצא שהרחת קינמון מעוררת איזורים שונים במוח, מזכרון ועד קשב וריכוז.

7)    תפוחים: מחקר בפינלנד מצא שגברים שאכלו מזונות עשירים בקוורצטין, כמו תפוחים, חלו ב20% פחות מאחרים בסוכרת. מזונות נוספים העשירים בקוורצטין הם פירות יער, בצל, עגבניות וירקות עליים ירוקים.

8)    אגבה: ניסויים מצביעים על כך שאכילת אגבה, העשירה מאוד בפרוקטנים, מעודדת יצור הורמון המשחרר אינסולין. אגבה הוא המרכיב העיקרי בטקילה, אך שתיית טקילה לא תסייע משום שהפרוקטנים נהרסים במהלך תסיסת המשקה.

 

 והתודה : לדריידל על המאמר ולאבטיח_קר על התרגום
והמקור: http://www.newsmaxhealth.com/headline_health/8_foods_fight_diabetes/2010/06/02/316657.html?s=al&promo_code=9FED-1




דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-6/7/2010 08:29 לינק ישיר 

הבעייה שבשביל שזה יעזור, צריכים לאכול כמויות מסחריות למשל משאית שום ליום ,
ובינינו מי יכול ומי רוצה למצוא עצמו בבניין הרבנות
כאשר לצורך העניין אישתו עוד תהייה צודקת במאה אחוז ,
כך שלדעתי זהו נושא למחקרים במכון ויצמן, יותר מאשר זה נוגע לאכילה שלכם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/7/2010 13:17 לינק ישיר 

ירקוני די ב2-3 שיני שום טריים מדי יום, אין צורך במשאית, וכל אדם יש לו את המאכל המיוחד מתוך השמונה שיעזור לו ואת זה כל אחד צריך לבדוק לעצמו.
לי למשל רק השוקולד והקינמון עוזרים.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-8/7/2010 15:54 לינק ישיר 

חומף רגיל גם כן טוב או רק חומץ רגיל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/7/2010 16:20 לינק ישיר 

דריידל, רצוי חומץ תפוחים



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-8/7/2010 23:00 לינק ישיר 

תודה רבה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/7/2010 10:30 לינק ישיר 

כיכר
איזה שוקולד אתה אוכל ללא סוכר ומריר ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/7/2010 10:51 לינק ישיר 

כל שוקולד מריר כולל סוכר שמכיל בתוכו 70% ויותר מוצקי קקאו



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-9/7/2010 14:35 לינק ישיר 

כסף
לא הבנתה אותי בסעיף שלש כתוב שוקולד כהה שמכיל פבלונואידים ,בכל אופן
על אריזות השוקולד לא ראיתי שמצויין החומר הזה כמו כן שמעתי שיש שוקולד דיאט ללא סוכר
זאת ועוד מה הכוונה שוקולד כהה ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/7/2010 14:43 לינק ישיר 

שוקולד כהה = שוקולד מריר עם 70% ומעלה מוצקי קקאו.
פולי הקקאו מכיל בתוכם פלבנואידים.
כל זמן שהשוקולד דיאט לא מכיל 70% מוצקי קקאו דינו כמו שוקולד רגיל מאחר וחומרי ההמתקה מקפיצים רמות סוכר לאחר 3-4 שעות.
כך שעדיף שוקולד כהה עם סוכר ע"פ דיאטטי



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-9/7/2010 14:44 לינק ישיר 

מאכל נוסף הוא קטניות גם הן יכולות לעזור באיזון והורדה של רמות סוכר



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-11/7/2010 22:36 לינק ישיר 

כסף"
 האם השוקולד מוריד סוכר יותר ממה שהוא מעלה כי הוא כידוע מאכל שעתיר בסוכרים ,
ואיזה כמות ליום אתה לוקח?
 והשאלה האם לא יצא שכרו בהפסדו כי במקרה הטוב את מה שהוא מוריד, הוא בכבודו ובעצמו העלה,
 ודי למבין



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > רפואה ובריאות > חרדים מתוקים > 8 מאכלים טובים לחולי סכרת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext