בית פורומים שידוכי חרדים

u know..

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/6/2012 00:13 לינק ישיר 
u know..





דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/6/2012 00:15 לינק ישיר 

http://schema.org/Lyric">Now and then I think of when we were together
Like when you said you felt so happy you could fly
told myself that you were right for me
 And felt so happy in your company
That was love and it's an ache I still remember


You can get addicted to a certain kinda sadness
 Like resignation to the end,
 never give up

So when you found that we could not make sense
 Well you said that we would still be friends
 But I admitted that I was sad that it was over

But you didn't have to cut me off
Make it like it never happened
and that we were nothing
 
I still even need your love,
 but you treat me like a stranger

 And that feels so rough
 
No, you didn't have to stoop so low
Have your friends collect your address And then change your number
 Guess that I don't need that though
No you're not somebody that I used to know




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/6/2012 00:19 לינק ישיר 

דייי, לא מספיק אני שובר ת'שיניים בפסיכומטרי??? 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/6/2012 00:31 לינק ישיר 




תוקן על ידי 1אחת ב- 12/06/2012 00:39:17




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/6/2012 00:36 לינק ישיר 

אל תתאמצי להעתיק עוד..
עוד שניה אסיק מוחק



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-12/6/2012 00:37 לינק ישיר 

הפכתי את המשמעות..
C rounded



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/6/2012 00:41 לינק ישיר 

And i dont even neeeeed your love.... אח איזה שירר חחעעע



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-12/6/2012 00:43 לינק ישיר 

  לא זה מה שכתבתי..



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/6/2012 00:48 לינק ישיר 

אבל זה השיר, מלעשות;-)



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-12/6/2012 00:55 לינק ישיר 

אפשר לעשות אותו כמו שאני שאני רוצה..



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > שידוכי חרדים > u know..
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext