בית פורומים מחקר חדש קובע

תפוז ובננה עד גיל שנתיים מפחיתים לוקמיה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/9/2004 11:49 לינק ישיר 
תפוז ובננה עד גיל שנתיים מפחיתים לוקמיה
מצורף קובץ

פירות נגד סרטן

אלכס דורון | מעריב | 12.9.04

יש לכם תינוק עד גיל שנתיים? כדאי שתאכילו אותו בשש מנות של תפוזים ובננות מדי שבוע. מחקר אמריקני חדש קובע כי תינוקות שאוכלים את הפירות הללו בשנתיים הראשונות לחייהם מפחיתים בחצי את הסיכון שלהם לחלות בסרטן הדם, לוקמיה.

החוקרים האמריקנים מאוניברסיטת ברקלי הסבירו כי גם בכורכום, המשמש בסיס לתבלין הקארי החריף המצוי בתפריט ההודי, ניחן באותן תכונות. ד"ר מרלין קוואן, אפידמיולוגית, שהציגה את המחקר החדש בכנס בינלאומי בלונדון, דיווחה כי בדקה את הרגלי האכילה של תינוקות מלידתם ועד הגיעם לגיל שנתיים, וגילתה כי הרכב תפריט המזון של התינוקות מלידתם ועד הגיעם לגיל שנתיים הוא קריטי. "בפרק הזמן הזה מתחוללים תהליכים התפתחותיים רבים אצל הילד", הסבירה .

לדבריה, תפוזים עשירים בוויטמין C, שפועל נגד נזקי חימצון שמתרחשים בדנ"א, ובכך בולם תהליכים סרטניים. בננות עשירות באשלגן - חומר שמייצב את הדנ"א ומפחית את קצב התפתחות המוטציות (שינויים גנטיים). המחקר שהצביע על חשיבות הכורכום והקארי נערך באוניברסיטת לויולה בשיקגו על ילדים ממוצא הודי.





דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אחר > מחקר חדש קובע > תפוז ובננה עד גיל שנתיים מפחיתים לוקמיה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext