בית פורומים מחקר חדש קובע

ויטמין די מאריך חיים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/9/2007 00:16 לינק ישיר 
ויטמין די מאריך חיים

מחקר חדש קובע כי מנה קטנה של ויטמין די מאריכה את החיים בכמה שנים. ניתן להשיג בשמש או כתוסף מזון

מחקר חדש ומקיף באירופה מראה: מנה קטנה של ויטמין די עשויה להאריך את חייכם במספר שנים. הוויטמין, אשר מופק בגוף בעיקר בזכות חשיפה לשמש, נצרך בעיקר כתוסף מזון.

המחקר התמקד בהשוואה בין אנשים שצורכים תוספים תזונתיים מסוג ויטמין די ואלו שלא. החוקרים, מצרפת ומאיטליה, השתמשו בנתונים מכמה מחקרים שכללו בסך הכל 57 אלף בני אדם. מניתוח הנתונים עלה כי אנשים שנטלו כדורי ויטמין די בקביעות, היו בעלי סיכוי יחסי נמוך בשבעה אחוזים למות.
 
''צריכה קבועה של תוסף ויטמין די קשורה לירידה באחוזי התמותה‭,''‬ כתבו החוקרים. לדבריהם, התפקיד של הוויטמין מובן רק באופן חלקי, אך הוא מגן על המערכת החיסונית ומונע בעיות בחלוקת התאים.

ויטמין די יכול להיווצר גם בצורה טבעית בתוך הגוף, על ידי חשיפה לשמש, ובעבר גילו חוקרים אמריקנים כי במדינות קרות באירופה ישנם יותר מקרי סרטן בשל שעות החשכה הרבות. ניתן לקבל ויטמין די בכמה סוגים של כדורים, כאשר לדברי החוקרים, ויטמין די 3 הוא היעיל יותר מביניהם. מי שמחליט בכל זאת לוותר על תוסף המזון, יוכל לקבל ויטמין די מדגי סלמון או טונה. המחקר המלא בעניין הוויטמין פורסם בכתב העת ‭.Archives of Internal Medicine

http://www.nrg.co.il/online/43/ART1/635/835.html
*--startremove*



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אחר > מחקר חדש קובע > ויטמין די מאריך חיים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext