בית פורומים מחקר חדש קובע

סגולות רפואיות מפליגות לשתיית בירה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/9/2004 12:09 לינק ישיר 
סגולות רפואיות מפליגות לשתיית בירה
מצורף קובץ

חבית בירה ביום לפני השינה

שר הכלכלה הגרמני קורא להכניס את הבירה לסל התרופות. טוען: סגולותיו הבריאותיות של המשקה מצדיקות זאת
נענע | 11.9.04

שר הכלכלה הגרמני, וולפגנג קלמנט, אמר בסוף השבוע כי הבירה היא כה בריאה עד שיש לשקול להכניס אותה לסל הבריאות. השר קלמנט, בן 64, שמקורבים מדווחים כי הוא מסוגל לגמוע חצי ליטר בירה בשנייה וחצי בלבד, הוסיף כי הוא כל כך אוהב בירה עד שלפעמים קשה לו להפסיק לשתות.

"אזרחי גרמניה צריכים לקבל מרשמים לבירה מרשויות הבריאות הממלכתיים", אמר השר. ומסתבר שהוא לא רחוק מהאמת. בחודש שעבר פורסם מחקר שנערך על ידי החוקר האוסטרי, מנפרד וואלץ, שקובע כי לבירה סגולות רפואיות מפליגות. בין היתר, אמורה שתייה קבועה של בירה להפחית את הסיכוי להתקפי לב, להמריץ את מחזור הדם, ואפילו לעורר תשוקה.

לפי פרופסור וואלץ, גבר בוגר אמור לשתות ליטר ורבע בירה ביום, ואישה כמחצית הכמות, כדי ליהנות מיתרונותיה של הבירה.


****************
הפורומים שלי:

טיפים לחיים קלים (נבחר ידיעות לשנת 2003)
http://3466.hydepark.co.il

מחקר חדש קובע http://8888.hydepark.co.il



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/9/2004 14:48 לינק ישיר 

הידיעה הכי טובה שתקראו היום


חוקרים קנדים מודים סוף סוף במה שחשדנו בו שנים: שתיית בירה, בעיקר גולדסטאר, יפה לבריאות


NRG | איי-פי | 19.9.04




חוקרים קנדים טוענים כי בירה היא לא סתם הדבר הכי טעים בעולם, אלא גם בעלת סגולות בריאותיות בלתי מבוטלות. על פי מחקר חדש שמגיע מהאוניברסיטה של מערב אונטריו, מרכיבי השעורה בבירה מעודדים פעילות נוגדת חימצון בדם, דבר שמסייע במניעת סרטן, מחלות לב ואפילו סוכרת.

"להפתעתנו, מצאנו כי לבירה יש את אותן תכונות מועילות כמו ליין האדום", אמר הביו-כימאי ג'ון טרוויצ'יק, מעורכי המחקר. "למרות שביין יש כמות גדולה פי עשרים של אותם חומרים, בבירה הם מרוכזים הרבה יותר".

עם זאת, מזהירים החוקרים הקנדים, המפתח טמון בשתייה מתונה. לדבריהם, בקבוק בירה אחד ביום זה בהחלט בריא, אבל שלושה בקבוקים כבר ישיגו את האפקט ההפוך.

עובדה מעניינת נוספת שראוי לציין: המחקר מומן על ידי יצרנית הבירה "גינס". עם זאת, אנשי האוניברסיטה טוענים כי לתמיכה הכלכלית במחקר לא היתה שום השפעה על תוצאותיו.

****************
הפורומים שלי:

טיפים לחיים קלים (נבחר ידיעות לשנת 2003)
http://3466.hydepark.co.il

מחקר חדש קובע http://8888.hydepark.co.il



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אחר > מחקר חדש קובע > סגולות רפואיות מפליגות לשתיית בירה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext