בית פורומים מחקר חדש קובע

אלכוהול מידי יום עוזר למניעת התקפי לב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/9/2004 15:24 לינק ישיר 
אלכוהול מידי יום עוזר למניעת התקפי לב
מצורף קובץ

במחקר השתפפו חוקרים מישראל והרוואד; המחקר עקב במשך כ-12 שנים אחר הרגלי השתייה של מעל ל-40 אלף גברים

גלית יצחק | 9.1.03 | NFC
מחקר חדש קובע, כי שתיית אלכוהול על בסיס יומיומי, עוזרת במניעת התקפי לב. החוקרים מצאו, כי צריכה אלכוהול לעיתים תכופות, מורידה את סכנת התקפי הלב לגברים.

אולם, מנגד מזהירים מומחים, כי אלכוהול יכול לפגוע בבריאות בדרכים אחרות.

החוקרים הינם מישראל ומבית הספר לרפואה כללית בהרוואד. הם עקבו אחר הרגלי שתייה בקרב 40,000 גברים במשך תקופה של למעלה מ-12 שנה.

על-פי ממצאי המחקר, 35% מהגברים אשר צורכים כמויות בינונית של אלכוהול בין שלוש פעמים בשבוע ויותר, נמצאים ברמת סיכון נמוכה יותר מאשר אלה אשר אינם שותים כלל.







דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אחר > מחקר חדש קובע > אלכוהול מידי יום עוזר למניעת התקפי לב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext