בית פורומים מחקר חדש קובע

תזונה אורגנית מסייעת במניעת התפתחות סרטן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/9/2004 12:28 לינק ישיר 
תזונה אורגנית מסייעת במניעת התפתחות סרטן

עוד סיבה לעבור לאורגני

ד''ר דינה ראלט | 26/9/04 | NRG



יש הרבה סיבות להעדיף מזון אורגני, בייחוד משום שהוא מגיע מאדמה שלפחות שלוש שנים לא נמצאו בה מדבירי חרקים או קוטלי צמחי בר, אבל גם מפני שמגדלי המזון האורגני נמנעים מהקרנות, הנדסה גנטית או השקיה במי שופכין.

מחקר מאוניברסיטת דיוויס בקליפורניה מצביע על סיבה נוספת: הירקות והפירות האורגניים הם בריאים יותר בגלל רמת הפנולים (תרכובת נוגדת חמצון) הגבוהה יותר שנמצאה בהם.

בבדיקה השוואתית בין גידולים אורגניים וגידולים רגילים נמצאה בגידולים האורגניים רמה גבוהה יותר (20-60 אחוז) של התרכובות נוגדות החימצון - חומרים טבעיים המגינים מהתפתחות סרטן.

השערת החוקרים היא כי השימוש במדבירי חרקים מפחית את הצורך בתרכובות הפנוליות המיוצרות על ידי הצמח להגנתו, וכך מכילים הצמחים שאינם גדלים בגידול אורגני הרבה פחות מאותן תרכובות החשובות גם לבריאותנו.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=pubmed&dopt=Abstract&list_uids=12590461

http://healthy.net/scr/news.asp?Id=9927





דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אחר > מחקר חדש קובע > תזונה אורגנית מסייעת במניעת התפתחות סרטן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext