בית פורומים מחקר חדש קובע

אלכוהול גורם לפגיעה ביכולת למרכז את הרכב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/7/2005 03:39 לינק ישיר 
אלכוהול גורם לפגיעה ביכולת למרכז את הרכב
מצורף קובץ

שתיית אלכוהול גורמת לפגיעה ביכולת למקם את המכונית במרכז הנתיב

שתיית אלכוהול במינונים קטנים גורמת לדחק פיזיולוגי ולפגיעה ביכולת למקם את המכונית במרכז הנתיב. כך עולה מנתוני מחקר באוניברסיטת בן-גוריון, שבחן את אופני הנהיגה בדרכים בעלות רמת מורכבות שונה בנהיגה תחת השפעת אלכוהול והשפעה של "משקאות אנרגיה", על העייפות בנהיגה מתמשכת.

המחקר נערך בשיתוף פעולה בין המגמה לפיזיולוגיה




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/10/2005 23:00 לינק ישיר 

על איזה כמות אלכהול מדובר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אחר > מחקר חדש קובע > אלכוהול גורם לפגיעה ביכולת למרכז את הרכב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext