היום בר"ג: חילוץ לאחר החייאה מוצלחת
היום (2/8/04) בסביבות השעה 12.30 התקבלה קריאה על חוסר הכרה ברח' הרא"ה 2 בר"ג במשרדי הגבייה של עיריית ר"ג.
לאחר החייאה מוצלחת של נט"ן ר"ג יחד עם כונני מד"א-'הצלה' שלומי יפרח ואהרן קליין, התכוננו כולם לפינוי.
אולם התברר, כי מחמת משקלו הרב של החולה לא ניתן להורידו דרך המדרגות.
למקום הוזעק צוות כיבוי, ולאחר כחצי שעה פונה 'ההוא' במצב יציב לביה"ח.
יצויין, כי עקב הזמן הרב בו התעכבו במקום (ההחייאה, ההמתנה לכיבוי, החילוץ), אזל החמצן בבלונים של הנט"ן והמתנדבים שהיו במקום.
למקום הוזעק כונן מתנדב מב"ב איש יחידת האופנועים יהודה לונדנר, אשר נתן גיבוי בבלון החמצן שלו, עד להכנסת החולה לניידת הנט"ן.
תודה לכל המשתתפים באירוע.
חן חן לכם על ההחייאה המוצלחת, בה מנעתם מאדם להפוך לגוויה במשרדי הגבייה!
נהדר היה לראות את הגיבוי בין מד"א לכונניו-'הצלה', ובין המתנדבים עצמם.
המשיכו לראות ברכה והצלחה בכל מעשי ידיכם!
|
|