מזל טוב לחבר המתנדב ר' שלום פרידמן הי"ו
מזל טוב לחבר המתנדב ר' שלום פרידמן הי"ו (אחראי אמבולנסים ואחראי איוש נהגים מתנדבים בתחנת ר"ג) לרגל אירוסי בתו תחי' בשעטו"מ.
יהי רצון שהזיווג יעלה יפה לבנין עדי עד ולקשר של קיימא, ותזכו לראות מהם דורות ישרים ומבורכים.
כולם מוזמנים לשמחת האירוסין שתתקיים בע"ה מחר יום רביעי (י"ז באב - 4/08/04), בשעה 21.00 באולמי "סלונים" רח' דונולו בב"ב.
בשמחות אצל כולנו!
|
|