בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אמש: "... נמסר על פיצוץ בת"א..."

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/8/2004 13:01 לינק ישיר 
אמש: "... נמסר על פיצוץ בת"א..."

אמש (17/08/04), בחצות הליל, נמסר למד"א אזור דן על פיצוץ ברח' ד"ר אלי תבין בת"א ליד המשתלה (באזור בית העלמין קרית שאול).

בהתאם לנוהל, יצאו למקום כוחות רבים.

כונני מד"א –'הצלה' שהגיעו למקום, יחד עם אמבולנס דן 40, דיווחו כי במקום לא נמצא דבר.

בהמשך התברר, כי ככל הנראה מדובר באירוע על רקע פלילי, במהלכו הושלך רימון על רכב נוסע – ללא נפגעים ב"ה.

המשך בשורות טובות!





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אמש: "... נמסר על פיצוץ בת"א..."
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext