בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ירדן: לובית ילדה שביעייה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/8/2004 16:20 לינק ישיר 
ירדן: לובית ילדה שביעייה
מצורף קובץ


הילודים, שמשקלם נע בין 750 גרם ל-1.1 ק"ג, נולדו בשבוע ה-27 להריון. האם עברה טיפולי פוריות במצרים, וזכתה בחמישה בנים ושתי בנות. הרופא: "מצבם הבריאותי טוב".

תושבת לוב ילדה חמישה בנים ושתי בנות בבית-חולים ברבת-עמון, בירת ירדן.

השבעה נולדו בשבוע ה-27 להריונה של האם, איבתיסאם א-ת'יב, במשקל שנע בין 750 גרם ל-1.1 ק"ג בלבד.

"זהו מקרה נדיר מאוד, וראשון מסוגו בירדן", אמר ד"ר ג'מיל שעבאן. לדבריו, האם וכן התינוקות במצב בריאותי טוב, אם כי התינוקות מונשמים עדיין. האם, מהנדסת תעשייה במקצועה, עברה טיפולי הפרייה במצרים.

בחודש יוני נולדה שביעייה לאם פלסטינית במזרח ירושלים, אך כל הילודים מתו תוך ימים ספורים. מעטים המקרים בהם שורדים הצאצאים לידה מרובת עוברים שכזו.

אמם של התינוקות, האלה מחמוד איסי (27) מבית לחם, עברה טיפולי פוריות, ולדברי בעלה, הרופא שטיפל בהם חזה כי ברחם רק עובר אחד . היא אושפזה כחודש לפני הלידה, שארעה בשבוע ה-26 להריון. התינוקות, חמש בנות ושני בנים, נולדו בניתוח קיסרי. מעולם לא נולדה שביעייה בירושלים, אך נולדו שלישיות למכביר.


בתמונה: אחד מן הפגים עם אביו.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ירדן: לובית ילדה שביעייה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext