בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

בת 12 סייעה לאמה ללדת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/8/2004 22:58 לינק ישיר 
בת 12 סייעה לאמה ללדת

מתוך מבזק גל"צ

בת 12 סייעה לאמה ללדת
מאת: רמי שני



ילדה בת 12 מאופקים סייעה לפני הצהרים לאמה ללדת תינוקת. האם נתקפה בצירי לידה, הילדה התקשרה למגן דוד אדום והודרכה בטלפון כיצד לסייע לאם ללדת. התינוקת והאם במצב טוב והן נמצאות בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע.

זו היתה הלידה הרביעית של האישה. האב נעדר מאתמול מביתו ועדיין אינו מעודכן.




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/8/2004 09:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

סמוך לשעה 11 בבוקר אתמול התקשרה הילדה למוקד מד"א בבאר שבע. רונן גריזק, שהיה קצין משמרת באותה עת, סיפר: "הילדה אמרה שאמא שלה התחילה ללדת. שאלתי אם יש מישהו מבוגר, והיא אמרה שרק היא ואחיה הקטנים בבית. היא היתה מאוד נרגשת. הרגעתי אותה ואמרתי לה שתבקש מאחיה בן ה-11, שיביא מגבות נקיות, ושהיא תשכיב את אמא שלה על הרצפה. במקביל הזעקתי ניידת טיפול נמרץ לבית המשפחה".


היא סיפרה לי בהתרגשות שהיא רואה את הראש יוצא, ואמרתי לה שזה טבעי. בינתיים שאלתי אותה איפה היא לומדת, כדי שתבין שהכל נורמלי. כשהלידה הסתיימה, אמרתי לה לקחת את התינוקת ולהניח אותה בעדינות על האם. חיכיתי לשמוע את הבכי של התינוקת, וכשהיא התחילה לבכות הבנתי שהכל בסדר ונרגעתי", אמר גריזק.

זמן קצר אחר כך בא לבית במשפחה צוות נט"ן, שבדק ומצא כי האם והתינוקת, במשקל 3.6 ק"ג, במצב טוב. השתיים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

"מאוחר יותר התקשרתי שוב לילדה, לאחל לה מזל טוב. זה מרגש מאוד, אפילו בשביל חובשים, ובטח זה מרגש בשביל ילדה קטנה. אבל זה כיף, תמיד עדיף לידות על תאונות", אמר איש מד"א גריזק.





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > בת 12 סייעה לאמה ללדת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext