היום בבית הצלה: העשרה עם הפרמדיק שי פנחס
כוננים-חברים יקרים!
כהמשך לסדרת ההשתלמויות וסדנות העשרה המתקיימות בקביעות, שימו לב!
היום יום שלישי (31/08/04) בשעה 20.30 בערב, תתקיים השתלמות ע"י הפאראמדיק שי פנחס (מתחנת ר"ג) ב"בית הצלה" רח' רבי עקיבא 106 ב"ב.
מה הנושא? – וודאי תשאלו...
בשלב זה לא נאמר לכם. אבל אתם מכירים את שי פנחס, נכון? אז יהיה מעניין...
למותר לומר, שכיבוד קל יוצב במקום.
אז, להתראות...
|
|