בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הרוג ו-16 פצועים בפיגוע בג. הצרפתית בי-ם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/9/2004 16:41 לינק ישיר 
הרוג ו-16 פצועים בפיגוע בג. הצרפתית בי-ם


בפיגוע שאירע בשעה האחרונה בצומת הגבעה הצרפתית בירושלים, נהרג אדם אחד ו-16 נוספים נפצעו.

מדובר בפיצוץ שאירע במחסום מג"ב לכיוון ים המלח. ההרוג הוא איש מג"ב.

מד"א פינה מהמקום 13 פצועים קל לבתי החולים בבירה. בנוסף 2 במצב קשה – ילד בן 9 מונשם, ובחור בן 19.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/9/2004 17:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ


ולסיפור המלא:

מחבלת מתאבדת פוצצה עצמה ליד טרמפיאדה בצומת הגבעה הצרפתית. אדם נהרג ו-16 נפצעו, שניים מהם באורח קשה. גדודי אל-אקצה גילו כי נעצר מתאבד נוסף ברמאללה ונטלו אחריות לפיגוע: "נקמנו את חיסול הבכירים בג'נין, יהיו מכות נוספות".
(ynet)

הטרור חוזר לבירה: פיצוץ עז החריד בשעה 15:45 (יום ד') את שכונת הגבעה הצרפתית בירושלים, למודת הפיגועים. אדם אחד נהרג ו-15 נפצעו.

מהמשטרה נמסר כי מחבלת מתאבדת פוצצה עצמה ליד טרמפיאדה בצומת הגבעה. 16 בני-אדם נפצעו בפיגוע, שניים מהם באורח קשה, אחד בינוני והשאר קל. צוותי מד"א הבהילו את הפצועים לבתי-החולים בבירה. 10 מהפצועים פונו לבית החולים "הדסה הר הצופים" הסמוך לאזור, אחד מהם במצב קשה. יתר הפצועים פונו לבתי החולים "ביקור חולים" ו"שערי צדק" - מצבם קל.

ארגון "גדודי חללי אל-אקצה", הזרוע הצבאית של הפתח, קיבל על עצמו את האחריות לפעולה. בשיחה עם ynet אמר בכיר בארגון כי מדובר בתגובה לחיסול הפעילים בג'נין, בראשם השייח' מחמוד חליפה, וההרוגים בפעולת צה"ל האחרונה בשכם.

"צה"ל והשב"כ עצרו היום מתאבד מטעם הארגון בתוך רמאללה, ואחר נעצר בתוך ישראל. הפיגוע מוכיח כי מבחינת הארגון אין שום סיכוי להודנה עם ישראל והארגון מכין לישראל מכות כואבות נוספות".

בשבועות האחרונים איימו חללי אל-אקצה להוציא לפועל פיגועים, והאיומים גברו בעקבות חיסולם של שלושת פעיליו בג'נין. ראש החולייה הפועלת שם, זכריא זביידי, "הבטיח" להוציא לפועל פיגוע בתוך ישראל באופן מיידי.

אתמול הועלתה הכוננות באזור קו התפר, בעקבות התרעה חמה על כוונת מחבלים לבצע פיגוע התאבדות. בשעות הערב הורדה הכוננות, וצה"ל פתח במבצע נרחב ברמאללה. לדברי הפלסטינים, כאמור, במהלך הפעולה נעצר מחבל מתאבד. ההערכה היא שמשם הגיעה המחבלת לירושלים.

יצויין כי בימים אלה מלאה שנה לפיצוץ המחבלת המתאבדת במסעדת "מקסים" בחיפה.

הכוננות בכל רחבי הארץ נותרת גבוהה גם הערב, והסגר הכללי על השטחים יישאר בתוקף לפחות עד מוצאי יום כיפור.


בתמונה: מפת האזור





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/9/2004 17:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/9/2004 15:32 לינק ישיר 

עוד תמונות
http://rotter.net/forum/scoops/8408.shtml



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הרוג ו-16 פצועים בפיגוע בג. הצרפתית בי-ם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext