בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מולטי-טראומה בנפילה מגובה ברח' גרשום ר"ג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/9/2004 15:50 לינק ישיר 
מולטי-טראומה בנפילה מגובה ברח' גרשום ר"ג


בשעה 12.40 התקבלה קריאה על נפילה מגובה ברח' גרשום 7 בר"ג.

מפקד יחידת האופנועים החובש הבכיר כונן מד"א-'הצלה' מוטי עמאר שהיה בדרכו לרח' עוזיאל בר"ג, שם נמסר דקה קודם על חוסר הכרה, עשה הערכת מצב ומרחק, ושינה מיידית כיוון לרח' גרשום והגיע למקום תוך פחות מדקה.

עוברים שניות נוספות, ומוטי עולה בקשר מול המוקד:
"דן 348" –
"שומעת 348" –
"ברח' גרשום מדובר בנפילה מגובה של כ-4 מטר, ברקע אפי (אפילפסיה), כרגע מחוסר הכרה. עם סיום הבדיקות דיווח נוסף".
"תודה לך 348, רגיל ונט"ן בדרכם".
ומיכל המוקדנית מעבירה את הדיווח לנט"ן שבדרך.

תוך כדי הדיווח מגיע למקום כונן נוסף ליאור קורח, ויחד הם מגישים את הטיפול הראשוני – עצירת שט"דים, חבישות, קיבועים, נתיב אוויר וכל היתר.

את העדכון למצב הפצוע מסר כבר הרגיל (דן 49) שהגיע(ה) למקום.

הנט"ן (דן 14) חבר לכונני מד"א-'הצלה' וצוות הרגיל, המשיכו בטיפול ופינה אותו במצב מולטי-טראומה לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מולטי-טראומה בנפילה מגובה ברח' גרשום ר"ג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext