יו"ר הצלה הרב אושי היקר שובץ אתמול למשמרת לילה להיות נהג נט"ן עקב חוסר חמור בנהגים. אוהבים אותך אושי
אושי למה בלי אפוד? לא לא שחור.... כתום!