ברכות לכונן דרום ת"א על החייאה מוצלחת
וזה הסיפור:
יום שני בבוקר. כונן מד"א-'הצלה' מאיר זרגריאן בדרכו לכולל. לפתע שומע הוא בקשר את מוקד דן מוציא אמבולנס ונט"ן לחוסר הכרה בשכונת "יד אליהו" בת"א.
"דן 374" – "שומע", עונה חגי הקצמ"ש – "תוציא בבקשה ביפר על הכתובת בת"א, אני באזור" – "הביפר בדרך" – "תודה!".
זמן קצר עובר והמתנדב כבר במקום, עולה לדירה.
"זה כנראה לקבוע", אומר לו הבן, ומצביע על אמו הישובה על כסא הגלגלים. "כמה זמן זה המצב הזה?", שואל מאיר ומתחיל 'לפרוק ציוד'. "בסביבות ה-10 דקות", הוא עונה לו.
"דן 374" – "שומע" – "אני מתחיל החייאה ברח' אני מאמין" – "קבלתי. תודה".
מאיר מתחיל בהחייאה אינטנסיבית, צוות נט"ן שמגיע אחריו מחבר מוניטור – "אסיסטולה", וממשיך בהחייאה המתקדמת.
. . .
סוף דבר, הגב' בת ה-72 פונתה ל"איכילוב" לאחר החייאה מוצלחת, כשהיא יציבה ומונשמת.
~~~~~~~~~
המשך להצליח, מאיר!
|
|