הקינימטיקה היתה קשה, הנוסעים שלמים...
בשעות הערב של יום שלישי, נבהלו תושבי קרן הרחובות הר סיני / האדמו"ר מקוצק בב"ב, לשמע חריקת בלמים צורמנית שלוותה בקול נפץ עז.
הללו שמיהרו להביט מחלונות בתיהם, נדהמו לגלות 2 רכבים שנמחצו לתוך עמוד חשמל.
מתברר, כי רכב שבא מרח' האדמו"ר מקוצק ורצה לפנות ימינה לרח' הר סיני, לא ציית לתמרור זכות קדימה, והתנגש בעוצמה רבה ברכב אחר שירד במורד רח' הר סיני, כשהם נבלמים בעמוד חשמל.
כונני 'הצלה'-מד"א יהודה לונדנר ויצחק הופמן שחשו למקום, סקרו במהירות את הזירה, ולאור הקינימטיקה הקשה שכללה כריות אויר מנופחות, 'עכבישים' בחלונות ושלדי פח עקומים, התייחסו לנפגעים במקום בהתאם.
ברכבים היו 4 נוסעים. האחד סירב טיפול ("אני בסדר גמור"...), 3 נוספים סבלו ממכות יבשות במס' איזורים בגוף, כשאחת מהם עם חשד לפגיעת ראש.
אמבולנס מד"א שהגיע למקום (עם צוות מתנדבי 'הצלה'-מד"א – הנהג-החובש הבכיר משה רוזנפלד, ומלוויו גואל כהן ושלמה הילמן – מדי יום שלישי, קבוע בכל שבוע), פינה 2 נפגעים לביה"ח "שיבא" בתל-השומר. נפגעת נוספת סירבה להתפנות.
|
|