בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

סיפור של שנתיים, 9 קומות ו...זבל...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/11/2004 16:24 לינק ישיר 
סיפור של שנתיים, 9 קומות ו...זבל...


נס ברומניה: בן שנתיים צנח 9 קומות - ושרד

פעוט בן שנתיים שיחק בחדר המדרגות, בקומה התשיעית של בניין מגורים, כשלפתע שמע רחשים מפיר האשפה. כשנשען מעבר לשפת הפיר נפל מגובה של 24 מטרים ונחת היישר על ערימת אשפה שלמזלו, לא פונתה מספר ימים. הרופאים דיווחו כי באורח נס הוא רק שבר את ידו ואת רגלו.
(ynet)

פעוט בן שנתיים מרומניה, שנפל מגובה של תשע קומות, דרך פיר להשלכת אשפה בבניין מגורים, שרד רק הודות לכך שנחת על ערימת האשפה על הקרקע, אותה לא פינו מספר ימים.

הפעוט, מהעיר פטרילה במחוז הונדוארה, שיחק בחדר המדרגות בקומה התשיעית של הבניין, כשלפתע שמע רחשים מפיר האשפה, והתקרב אליו כדי לבדוק.

האתר Ananova דיווח כי הפעוט הסקרן נשען על שפת הפיר ונפל לתוכו, מגובה של כ-24 מטרים עד לקומת הקרקע. נפילתו נבלמה על ידי ערימת האשפה על הקרקע, שלמרבה המזל, לא פונתה מספר ימים.

רופאים בחדר המיון בית החולים בפטרוסני אמרו כי מדובר בנס וכי הפעוט רק שבר את ידו ואת רגלו ומצבו יציב.

~~~~~~~~~~~~~~

איך אמר מישהו:
"זבל", ראשי תיבות: זה בטיחותי לילדים...




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > סיפור של שנתיים, 9 קומות ו...זבל...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext