אסיפת נהגים מתנדבים בסניף ת"א
ביום א' 21.11.04 בשעה 19:00 תערך אסיפת נהגים מתנדבים בתחנת ת"א.
בישיבה נדון בבעיות שצצו אצל הנהגים המתנדבים. לכן כל הנהגים בפועל, ה"מחזירים", ומי ש'כרגע רק בהפסקה', מתבקשים לבוא לישיבה.
מי שאינו יכול להגיע מתבקש ליצור קשר עם גיל פשה במס' 054-6664644.
תודה מראש לכולם.
|
|