בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

בן 8 נפצע בת.ד. קשה ברח' עזרא בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/11/2004 17:10 לינק ישיר 
בן 8 נפצע בת.ד. קשה ברח' עזרא בב"ב


היום (יום חמישי) בשעה 4.30 אחה"צ, התקבלה קריאה על ילד שנדרס ע"י אוטובוס ברח' עזרא 30 בב"ב.

לא עוברות 10 שניות והמתנדב הראשון שלום הורן כבר נמצא ליד הילד, מדווח על ילד כבן 8 עם פגיעת ראש בהכרה מעורפלת.

התברר, כי הילד התפרץ לכביש, אוטובוס 'דן' (קו 189) פגע בו, והוא נפל על עציצי הנוי שעל אי-התנועה.

כתוצאה מהחבלה נפערו בראשו מס' חתכים עמוקים.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן נוספים (יעקב יוזשעף, אלעזר קליין, יהודה לונדנר, חיים פינקלשטיין ושלמה יפרח) שהגיעו למקום החלו בהושטת העזרה הרפואית.

נט"ן ר"ג (ד"ר לוין, הנהג שימי גבילי והפאראמדיק איילת) שהגיע למקום, המשיך בטיפול ופינה אותו כשהוא מורדם, במצב יציב, לחדר הטראומה בתל- השומר.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/11/2004 12:23 לינק ישיר 

קיבלת דשי"ם מאנשים שהיו במקום בזמן התאונה, והם מספרים שהצלה הגיעו עוד לפני שהם ניתקו את השיחה בדיווח למד"א.


זה הצלה גוש דן...
כל הכבוד.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/11/2004 16:07 לינק ישיר 


מתנדב הצלה יקר!

זה לא רק "הצלה" גוש-דן, זה גם, או בעצם בכלל, מד"א אזור דן.

שיתוף הפעולה הנפלא והכימייה הנהדרת שיש בין מתנדבי "הצלה" גוש-דן, לבין עובדי והנהלת אזור דן, הם בלעדיים בארץ, ומהווים מודל לחיקוי בכל מקום.

ופשוט הדבר, שהסיסמה של "הצלה" גוש-דן: "מהירים בתגובה ומקצועיים בטיפול" – נזקף רבות לעובדה, שהחבר'ה במד"א רואים את הנכונות, המקצועיות והתועלתיות של מתנדבי "הצלה" גוש-דן, מעריכים זאת, נותנים את המידע הטוב בצורה מהירה, ומביאים למימוש אותה סיסמה מנצחת.


אגב, דבר שרק נודע לי מאוחר יותר (ואף פורסם בעיתונות), שמהירות התגובה ומקצועיות הטיפול במקרה ספציפי זה, בלטו כשהמתנדב ר' שלום הורן 'צנח' ליד הילד מיד עם הפגיעה ל"ע של האוטובוס והגיש לו מיידית את הסיוע הראשוני, כשהוא שומר על העמוד שדרה הצווארי, ובהמשך הצטרפו אליו החברים הנוספים והמשיכו בטיפול.


באשר למצבו של הילד:
בשעות שלאחר התאונה, נעשו מאמצים ע"י צוות המשרד של "הצלה", לאתר את הורי הילד, תוך שמירה על קשר שוטף עם מוקד מד"א ומודיעין ביה"ח "שיבא".
במקביל, נעשו לילד בדיקות כוללות, אשר הראו ב"ה את גודל הנס, כשכל הבדיקות יצאו תקינות.
בסביבות השעה 11.00 בלילה, התעורר הילד, לשמחת לב הוריו, הצוות הרפואי ומתנדבי "הצלה".
ביום שישי, הסתובב הילד בחופשיות, כשהוא נותר בביה"ח רק למעקב.


המשך בשורות טובות...





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > בן 8 נפצע בת.ד. קשה ברח' עזרא בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext