בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

גשמי ברכה או ירידת (גש)מים...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/11/2004 17:00 לינק ישיר 
גשמי ברכה או ירידת (גש)מים...

בעל יילד את אשתו במכונית במחלף הראל בכביש י-ם ת"א. השניים היו בדרכם לבית החולים, אולם לא הספיקו להגיע בזמן בגלל הגשמים. מוקדנית מד"א הדריכה את האב בשלבי הלידה, ולזוג נולד תינוק בריא. זהו ילדם השלישי של הזוג.
מזל טוב!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > גשמי ברכה או ירידת (גש)מים...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext