בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. עצמית פ. קשה מאחורי קניון איילון.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/12/2004 16:06 לינק ישיר 
ת.ד. עצמית פ. קשה מאחורי קניון איילון.
מצורף קובץ


היום, בסביבות השעה 14.45, התקבלה הודעה על תאונת דרכים קשה ברח' ששת הימים ליד איצטדיון ר"ג.

הנוסח שהיה כתוב בביפר, דיבר על: "רכב מעוך על הגדר".

מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן ישראל הרשטיק, שמיהר להגיע למקום, אומר, כי המיקום הלא מדוייק שהועבר למוקד ("מאחורי הקניון, ליד החניונים"...), היקשה על איתור התאונה. לאחר מס' חיפושים במתחמים הגדולים שמאחורי הקניון, אותרה התאונה.

המדובר הוא ברכב מסוג 'רנו אקספרס', שנכנס בעוצמה רבה בגדר.

הנהג היה רכון על ההגה, מחוסר הכרה.

ישראל יחד עם צוות נט"ן ר"ג (עם הפאראמדיק האהוב שי פנחס, הנהג תומר וד"ר לוין) שהגיעו למקום, חילצו את הנהג בסיוע צוות כיבוי, ולאחר שייצבו את מצבו פינו אותו במצב קשה לביה"ח.

- - -

בשולי הסיפור נציין, כי לאור הנסיבות המוזרות של התאונה, הפעיל הרשטיק את חושיו המחודדים, ולאחר החילוץ פנה להעיף מבט נוסף ברכב, שם גילה מכתב הכתוב ברוסית, דפוס פעולה שמזכיר נסיון התאבדות. הוא מיהר להעביר זאת לידיהם ולטיפולם של צוות הנט"ן.


כן, זה אחד המאפיינים: מקצועיות ושיקול דעת...



תוקן על ידי - הצלה_דן - 28/12/2004 17:35:40



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2004 16:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2004 16:11 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2004 16:11 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2004 16:11 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2004 16:11 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2004 16:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2004 16:13 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2004 16:13 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2004 17:38 לינק ישיר 

- - -

והרשטיק (הצעיר, אך) הגדול, בקושי סיים לסייע בחילוץ והטיפול בתאונה, מיהר לאירוע נוסף במפעל "אלישרא" ברח' הירקון בב"ב, שם נמסר על נפילה מגובה.

"היה שם פועל שנפל מסולם מגובה של כ-2 מטר. ברוך ה', הוא היה בהכרה מלאה, רק עם חבלה ביד" – הוא מספר.

ישראל העניק לו את הטיפול הדרוש והמקצועי, והוא פונה לביה"ח.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/12/2004 17:43 לינק ישיר 


"מנחם 410" -
תמונות שמדברות בעד עצמן...

המיומנות...

המהירות...

- - - חן חן לך! - - -




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/12/2004 18:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2004 18:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2004 18:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2004 18:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2004 18:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. עצמית פ. קשה מאחורי קניון איילון.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext