כל הכבוד לכל ההצולאים על החייאה מוצלחת גם על תינוק ביום ו' האחרון, שדרך אגב ישראל פישר הנכבד!!! טרח שלא כהרגלו ושלח ביפרים לחבר'ה . וגם על החייאה מוצלחת במוצ"ש האחרון על בן 72 ברחוב נחמיה . עלו והצליחו!!!הטקסט שלך כאן
נשלח ב-9/1/2005 18:48
שלום ליפא'לע!
מה שלומך?
ראשית תודה על הודעתך המחממת.
שנית, תדמיתך השתנתה בעיניי. משום שאתה אחד שגם יודע להחמיא. לפני מס' ימים שאלת "מה קורה אתכם???????" והיום רואה אני שאתה גם יודע להחמיא. אז כל הכבוד... לך!