"הצלה" גוש-דן בעצרת השבת ביד אליהו ת"א
לקראת עצרת הענק "זעקת השבת" המתקיימת היום בהיכל הספורט יד אליהו בת"א, נערכים בארגון "הצלה" גוש-דן לקראת האירוע.
כוח גדול ומיוחד של עשרות חובשי מד"א-'הצלה' גוש-דן יאייש את ההיכל הענק על כל מוצאותיו ומבואותיו. החובשים יתפרסו ביציעים ובכניסות, כשחלק מהם אף יתמקם מחוץ לאולם לתגבור ולאירועים חיצוניים.
מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן אף יאיישו את ניידות הטיפול נמרץ והאמבולנסים של מד"א, כשבראש הכח המיוחד יעמוד פאראמדיק "הצלה" גוש-דן צבי עקשטיין, אשר ישמש כמפקד כוחות מד"א באירוע.
לחובשים המצויידים במערכות קשר מתקדמות וציוד רפואי-מקצועי, יתאפשר מעבר חופשי להגשה מהירה של עזרה רפואית מתבקשת.
מארגני האירוע הודו למנכ"ל "הצלה" גוש-דן הרב אשר שלומוביץ, על סיועו הרב בהקמת מערך העזרה הראשונה, מתוך תקוה ותפילה כי לא יצטרכו להזדקק לשירותי הרפואה.
|
|