בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אמש בר"ג: הולך רגל נפצע קשה בת.ד.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/1/2005 15:28 לינק ישיר 
אמש בר"ג: הולך רגל נפצע קשה בת.ד.
מצורף קובץ


אמש, סמוך לשעה 22:00, ברחוב אבא הלל ברמת גן בכניסה למנהרה מדרום לצפון, ארעה תאונת דרכים.

רכב פרטי מסוג יונדאי, נהוג בידי יליד 1965 תושב תל אביב, פגע בהולך רגל, שחצה את הכביש שלא במעבר חצייה מימין לשמאל בכיוון נסיעתו.

הולך הרגל, יליד 1959 תושב גני תקווה, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים תל השומר.


הרכב הפוגע. שימו לב ל"עכביש" על החלון...




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/1/2005 15:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ


בוחני תנועה בודקים את הרכב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אמש בר"ג: הולך רגל נפצע קשה בת.ד.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext