ברכות לכוננים על קבלת לידה בשעטו"מ
ברכות מזל טוב למתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן חיים זלצר ואפרים דודיאן, אשר ליוו אתמול בהצלחה את הליכי צאתה לאויר העולם בשעטו"מ של תינוקת חמודה, אי שם באחד הבתים ברח' רש"י בב"ב.
ברכת מזל טוב מיוחדת והחלמה מהירה ליולדת תחי'.
"אסאך נחת!" (מקוה שכתבתי נכון...)
|
|