בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. על כביש ז'בוטנסקי ליד הבורסה...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-11/2/2005 05:45 לינק ישיר 
ת.ד. על כביש ז'בוטנסקי ליד הבורסה...
מצורף קובץ

מהמקום פונו 3 נפגעים 1 קל/בינוני ו2 קל.


הצלה דן יש לך מה להוסיף?



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/2/2005 05:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/2/2005 05:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/2/2005 05:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/2/2005 05:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/2/2005 05:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/2/2005 05:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/2/2005 05:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/2/2005 05:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/2/2005 05:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/2/2005 13:20 לינק ישיר 

מי מכיר את החברים? שהיו במקום. למה לא כתוב את שמם?

תחשוב טוב יהי טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/2/2005 17:17 לינק ישיר 


כן, כן, הנה הפרטים וסליחה על האיחור (לא מעט בעטייה של הבעיה הכללית ב"הייד פארק" בהעלאת תמונות...).

מדובר ברכב דייהטסו לבנה שפנה ימינה מרח' אבא הלל לרח' ז'בוטינסקי לכיוון ת"א.

ככל הנראה עקב מהירות גבוהה, איבד הנהג שליטה, עלה על אי התנועה והתנגש בעמוד חשמל.

מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן ישראל הרשטיק שמיהר להגיע למקום, החל בהגשת הסיוע הרפואי לשלושת הצעירים שישבו ברכב.

עקב הקינימטיקה ומיחושי שלושת הנפגעים, הפעיל ישראל שיקול דעת מקצועי ו...
"דן 331" – "שומע" – "בתאונה בז'בוטינסקי, מדובר ב-3 נפגעים. אני צריך פה עוד אמבולנס בנוסף לזה שבדרך" – "טוב, תודה".

("בשביל מה שנמתין עד שיגיע האמבולנס הראשון ואז רק נוציא אמבולנס נוסף? זה הרי רק יעכב את הפינוי..." – כך, הרשטיק).

הוא המשיך בטיפול – מדדים וקיבועים, ולבסוף פונו שלושת נפגעים לביה"ח "איכילוב" בת"א, ע"י 2 אמבולנסים, האחד מת"א והשני מר"ג בראשותו של הפאראמדיק ארז פוגל.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2005 18:40 לינק ישיר 

שמחתי לראות איך שאתם עובדים בשיתוף פעולה




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. על כביש ז'בוטנסקי ליד הבורסה...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext