בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. בצומת אור יהודה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/2/2005 18:16 לינק ישיר 
ת.ד. בצומת אור יהודה


באחד מלילות השבוע שעבר, הוזעקו מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן לטפל בתאונת דרכים שאירעה בצומת אור יהודה.

המתנדבים אשר שלומוביץ וברוך רובין שאיישו אמבולנס במסגרת כוננות, התבקשו להגיע למקום בחשד כי מדובר בתאונת דרכים קשה.

תוך זמן קצר הגיעו המתנדבים למקום והחלו בהגשת טיפול רפואי לנפגעים שהיו במצב קל ב"ה.

לאחר סיוע ראשוני שהגישו המתנדבים ל-3 הנפגעים בהם תינוק, פונו הפצועים לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/2/2005 10:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הרכב כפי שנראה בשעת לילה כשכל הצד הקדמי מעוך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/2/2005 10:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אשר שלומוביץ יו"ר הצלה גוש דן בתאונה ליד כוחות המשטרה.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. בצומת אור יהודה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext