והנה הפרטים...
ביום ראשון בלילה, סמוך לשעה 00:30, התקבל דיווח על חבר שתקף את חברתו ברחוב הרא"ה ברמת גן.
מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן יהושע ברנשטיין, יצחק שיינפלד ויוסף קליך, שהגיעו למקום, איתרו – יחד עם כח משטרה שהגיע למקום - בדירה בקומה השלישית בחורה פצועה באורח בינוני, כשאיתה גבר נוסף.
מתחקור עלה, שהאדם הנוסף הגיע לבית חברתו ואיים עליה בסכין. חברתו, עקב חששה, קפצה מהקומה השלישית והחשוד העלה אותה חזרה לדירה כשהיא פצועה בכל חלקי גופה.
המתנדבים החלו בהגשת הטיפול הראשוני אשר כלל חבישות וקיבועים, כשאליהם חובר צוות אמבולנס רגיל מר"ג בראשותה של הנהגת/הקצמ"שית פז אורולוב.
לאחר חבירה עם צוות נט"ן מת"א פונתה הנפגעת במצב בינוני לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.
|
|