בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

פורים מתקרב ושוב סיפורי אסון...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/2/2005 17:41 לינק ישיר 
פורים מתקרב ושוב סיפורי אסון...


בית שמש: בן 11 שיחק עם נפץ וחלק מאצבעותיו נקטעו.
(מבזקי - ynet)



מספר אצבעותיו של ילד בן 11 נקטעו בעת ששיחק עם נפץ בבית שמש. צוות מד"א פינה אותו במצב קל לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.


אתם מבינים? הוא קטוע אצבעות, אך מצבו קל...

אז, הזהירו נא גדולים על הקטנים!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > פורים מתקרב ושוב סיפורי אסון...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext