בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

פיגוע במועדון הסטייג' בת"א בליל שבת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/2/2005 20:04 לינק ישיר 
פיגוע במועדון הסטייג' בת"א בליל שבת

בליל שבת, מעט לאחר השעה 23.00 נחרדה תל-אביב מפיצוץ עז.

מחבל מתאבד פוצץ את עצמו ליד מועדון הסטייג' הסמוך לבית האופרה בפינת הרחובות הרברט סמואל ויונה הנביא.

מיד עם היוודע דבר הפיצוץ, יצאו עשרות מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן עם אמבולנסים ואופנועים מתל-אביב, רמת גן ובני ברק, למקום האירוע.

המתנדב ר' יהודה פרידלנדר אחראי מד"א-'הצלה' גוש-דן באזור ת"א, שהיה בין הראשונים להגיע למקום סיפר, כי היה לו קשה לראות שוב את מחזות הזוועה שנגלו לעיניו לאחר תקופה ארוכה בה שרר שקט יחסי.

כשהם ניכרים בבגדי השבת אשר עליהם, חברו המתנדבים לכוחות מד"א גדולים שהגיעו למקום והגישו את טיפולם המהיר והמקצועי לעשרות הנפגעים שהיו במקום.

חלק מהמתנדבים שאיישו אמבולנסים של מד"א, אף העבירו את הפצועים לבתי החולים "איכילוב" בת"א, "וולפסון" בחולון, "שיבא" בתל-השומר ו"בילינסון" שבפ"ת.

בפיגוע הקשה נהרגו ארבעה ולמעלה מ-50 נפגעו בדרגות פציעה שונות.

עם סיום פינוי הנפגעים, שבו המתנדבים לבתיהם ע"י נהגים נכריים, במסגרת הסדר מיוחד הקיים עם אגף חירום ובטחון של עיריית בני-ברק.

במוצאי שבת שבו המתנדבים לזירת האירוע בכדי להחזיר את רכביהם וציודם הכולל.

תמונות: NRG מעריב, ynet ידיעות, AF, AFP, רויטרס.



תוקן על ידי - הצלה_דן - 27/02/2005 14:52:32



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2005 20:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ

נראה: המתנדב חיים פינקלשטיין תורן השבת, שהיה בין הראשונים שהגיעו לאירוע.

תוקן על ידי - הצלה_דן - 26/02/2005 21:01:16



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2005 20:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2005 20:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2005 20:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2005 20:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ


המתנדבים אלעזר קליין (משמאל) והחובש הבכיר צבי רודיך (מימין).

לבקשת השוטרים, ניגשו השניים לאסוף חלק גופה שהוטל רחוק מעט מזירת הפיצוץ, בכדי למנוע את בזיונה ע"י עוברים ושבים.
כשהם אמונים על ההלכה הצרופה, עשו הם זאת עפ"י ההיתר של הנחת לחם על אותו חלק גופה (ניתן להבחין בלחמניה המוחזקת ביד ימין של צבי).


תוקן על ידי - הצלה_דן - 26/02/2005 21:09:53



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/2/2005 20:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2005 20:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

המתנדב אברהם גוטסמן

תוקן על ידי - הצלה_דן - 26/02/2005 21:11:24



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/2/2005 20:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2005 20:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2005 20:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2005 20:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2005 20:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

התעודה המזהה...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2005 20:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ו...בעלת התעודה...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2005 20:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מובילים את האלונקה: מפקד יחי' זק"א מחוז ת"א חיים נוגלבלט, לידו מר איציק בן אהרון ס. מנהל אזור דן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2005 20:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ויואב רינקביץ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > פיגוע במועדון הסטייג' בת"א בליל שבת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext