בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

החייאה על כביש ז'בוטנסקי ....

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/3/2005 20:35 לינק ישיר 
החייאה על כביש ז'בוטנסקי ....
מצורף קובץ

הצלה דן יש פרטים?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/3/2005 20:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.............



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/3/2005 23:31 לינק ישיר 


והנה הפרטים...

יום חמישי, שעות הערב המאוחרות ברח' ז'בוטינסקי בב"ב.

המולת רחוב רגילה, עד שלפתע בעטיו של אירוע אחד, הכל משתנה.

אדם התמוטט ברחוב.

העוברים ושבים לא ידעו לזהות בדיוק מה אירע לאיש, ולכן יצאה הודעה על פציעה קלה, ככה"נ אחר תאונת דרכים.

בינתיים, שוטר סיור שעבר במקום, מזהה את המצב כחוסר הכרה ומתחיל בביצוע החייאה.

למקום מגיע אמבולנס רגיל עם צוות בלתי רגיל(!): אילן מועלם (אחראי לוגיסטיקה וציוד בתחנת ר"ג – "בחור עם נשמה", אומרים לי), פז אורולוב (קצמ"ש בכירה), והמתנדב בני אהרוני.

אילן תופס פיקוד, מוציא נט"ן לכיוון, והצוות מתחיל בהחייאה ברחוב.

לעזרתם מגיע מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן ישראל הרשטיק שמסייע בכל הנדרש.

("היה שם בלגן גדול", מספר לי בן שיחי, "החייאה ברחוב זה לא דבר סימפטי, בפרט כשמדובר ברחוב הומה כ"כ. פתאום גם החלו לרדת טיפות, אל תשאל... אז למדתי מאילן כיצד שולטים על אירוע ובכל מצב – בקור רוח ובמקצועיות").

המצב הפך ללא-נוח, אחר שגשם החל לרדת. אילן לא מאבד זמן. הצוות מעביר את החולה לתוך האמבולנס וממשיך שם בפעולות ההחייאה הנמרצות.

("זה גם דוגמא למקצועיות", ממשיך ואומר בן שיחי, "הדבר ארך שניות ספורות בלבד. אילן אומר: 'מכניסים לאמבולנס', ותוך זמן קצר כבר המשיכו באמבולנס בפעולות ההחייאה על אותו בן אדם").

נט"ן תל אביב מגיע למקום ומצטרף למאמצי ההחייאה. במהלך ההחייאה זוהה VF וניתנו שוקים.

לאחר פרק זמן ניכר של פעולות החייאה אינטנסיביות, נאלץ הרופא לקבוע את מותו של האיש.

- - -

"שמע, אתה צריך להכיר את הבן-אדם בכדי להבין מי זה אילן מועלם", אומר חברו של איש שיחי. "טוב לב, נחמד, מדבר עם כל אחד בגובה העיניים ו...", הוא נקטע ע"י איש שיחי שאומר: "רזה וצנום אך גדול מהחיים", הוא מסכם.

- - -

כאן הובאו תמונות שמעידות רק במעט ובאופן לא ברור, על מאמצי ההחייאה הבלתי נלאים של אילן מועלם, פז אורולוב והצוות כולו...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/3/2005 16:42 לינק ישיר 

אילן מועלם

האחד והיחיד.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/3/2005 18:23 לינק ישיר 

"רזה וצנום אך גדול מהחיים"

ממש ככה.

האדם הכי אהוב על כככככככוווווווולללללללללםםםםםםםםם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/3/2005 18:52 לינק ישיר 

עד עכשיו יש לי כאבי ידים רק מלראות את בני אהרוני עושה עיסויים...

אפשר להגיד שהיו במקום הצמרת של מד"א דן. [אילן, בני, פז, וכו']

תוקן על ידי - רנלטריבצקי - 07/03/2005 18:58:30



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > החייאה על כביש ז'בוטנסקי ....
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext