| נשלח ב-6/3/2005 23:39 |
|
| |
הברנשילד של הצלה גוש דן הציל חיים באלעד
בעיר אלעד היה ביום חמישי האחרון מקרה חמור של כוויות.
המדובר היה במקרה בו נשפכו בשוגג מים רותחים מקומקום על חזהו ובטנו של בן 2.5.
האב הבהול מיהר להתקשר לר' בני מיצמכר מהצלה אלעד, שהוציא מיידית את המתנדבים במירס הקבוצתי.
שלושה מתנדבי הצלה אלעד מיהרו להגיע למקום ומצאו את אותו ילד עם כוויות חמורות על פני שטח נרחב של החזה והבטן, כשהוא מטופל במים זורמים ע"י בני המשפחה.
יותר מטיפול זה לא היה למתנדבים במקום מה להציע.
לפתע, נצנץ רעיון בראשו של אחד המתנדבים במקום. הוא מיהר להתקשר למתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן יעקב יוסף זיידה המתגורר באלעד, ואשר בידו ערכת 'ברנשילד' מיוחדת לכוויות.
זיידה מיהר להגיע לכתובת וחבש את אותו ילד בתחבושת ה'ברנשילד' המיוחדת, ולאחריה פונה הילד בנסיעה דחופה לביה"ח "שניידר" לילדים בפ"ת.
- - -
שעתיים אח"כ, במיון "שניידר".
"אתה האבא של הילד עם הכוויות", שואלת האחות במקום, "אכן כן", עונה האבא. "שמע", היא אומרת לו, "הילד הובא לכאן עם כוויות בדרגה 2+. בזכות החבישה הנכונה עם ה'ברנשילד', אני שמחה להגיד לך שכעת המצב הוטב בהרבה והכוויות ירדו בדרגה אחת. אתם עדיין נשארים כאן למעקב", היא סיימה.
"ברוך ה'", הוא ממלמל ובליבו רחשי תודה לבורא עולם ששלח אליו את שליחו הטוב בדמות מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן שהעניק לו את הטיפול המקצועי.
- - -
בשעות שלאחמ"כ המשיך המצב להשתפר וביום שישי בצהריים שוחרר הילד לביתו במצב משביע רצון ב"ה.
- - -
המשך החלמה מהירה ושלמה!
 |
|
|
|
|
| נשלח ב-7/3/2005 01:35 |
|
| |
אני לא מצליח להבין רק לגוש-דן יש את הציוד הזה
אם זה כ"כ חשוב צריך לדאוד לכל סוגי הצלות שיהיה כזה דבר
אם גם אפשר לדעת איפה יכולים להשיג את זה.
ומה יש בחומר הזה?
|
|
|
|
| נשלח ב-7/3/2005 06:13 |
|
| |
מי פינה את הילד לבית החולים ?
|
|
|
|
| נשלח ב-7/3/2005 13:38 |
|
| |
ידוע לי על מקרה דומה באשדוד.
שם נכווה ילד בן שנה וכמה חודשים בצוואר ובחזה ,
המקרה טופל ע"י הצלה אשדוד בברנשילד דבר אשר חסך עגמת נפש מרובה לתינוק ולהורים.
( צוות הנט"ן שהגיע למקום טען שהוא לא מכיר את הברנשילד - כך בכל אופן הם אמרו- אך הם לא הסירו את התחבושות בגלל שנוכחו שזה מרגיע את הילד)
מבירור שערכתי אצלם כל המתנדבים שם מצוידים בברנשילד.
|
|
|
|
| נשלח ב-7/3/2005 16:32 |
|
| |
witty יקירי!
את הילד פינה לביה"ח אמבולנס רגיל של מד"א ירקון, בנסיעה דחופה, כאמור.
- - -
צאקלאקה חביבי!
התחבושת לכוויות 'ברנשילד', רוויה בג'ל על בסיס מים היפואלרגי, מקרר ושומר על לחות, סטרילי, מגן מפני זיהומים ואינו נדבק.
|
|
|
|
| נשלח ב-7/3/2005 16:38 |
|
| |
למה הנט"ן לא מכיר בזה?
מסיבה רפואית או מחוסר תקציב?
|
|
|
|
| נשלח ב-7/3/2005 18:27 |
|
| |
הברנשילד הזה הוא ממש אבל ממש מפתיע כל פעם מחדש.
ולך מנחם: כנראה שזו בעיה תקציבית מה גם שהרפואה המודרנית עדיין לא מכירה בזה... [כנראה גם בגלל סיבה תקציבית]
|
|
|
|
| נשלח ב-8/3/2005 14:42 |
|
| |
מנחם 410
הסיבה היא תקציבית.
|
|
|
|
| נשלח ב-11/3/2005 14:28 |
|
| |
להצלה_דן וכל הגולשים היקרים, קצת דיוק בעובדות.
הקריאה אכן יצאה על ידי ואני הזנקתי את מד"א ואת חברי הצלה אלעד במירס הקבוצתי כאשר זיידה שחבר כמו כולם כאן בארגון המקומי הודיע בכללי שהוא יוצא לכתובת ואף הגיע שני או שלישי למקום תוך מספר דקות !!
ברור שלמי שיש בתיק את הברנשילד הוא יחבוש ויטפל וכך נעשה אולם למתנדבי הצלה אלעד יש ברנשילד אם בבקבוקים ואם בתחבושות ואף נתרם לאחרונה סכום כסף גדול לאלעד עבור נושא זה ואי"ה התיקים יתקבלו בזמן הקרוב מארגון "הצלה ישראל" עבור כל המתנדבים באלעד.
וכאן המקום להודות לזיידה על הגברת פעילותו בחודשים האחרונים והשתדלותו לצאת לקריאות בכל שעה גם כשלפעמים קשה ואין רכב וכו',יישר כוח !!
|
|
|
|
| נשלח ב-13/3/2005 01:24 |
|
| |
אני ישאר כל הזמן הצלה גוש דן אפילו שאני גר באלעד בו בזמן שאני צמקבל את כל הציוד מהם חוץ מהמירס שאני מקבל מהמועצה כמו כולם
|
|
|
|
| נשלח ב-13/3/2005 17:11 |
|
| |
שלום לך, הצלה-אלעד!
אנו מקנאים בחלקך הגדול בכל הנושא של הצלת חיים באלעד והגלילות.
אם דיוק בפרטים, אז הנה הם:
1. מתנדב "הצלה גוש-דן" יעקב יוסף זיידה (המתגורר באלעד) ביקש במירס שיעברו דרכו ויקחו את ערכת הברנשילד של "הצלה גוש-דן", ביודעו שלאף אחד מהמקומיים אין (נכון לעכשיו) את הערכה הנפלאה הזו.
2. בפועל אף אחד לא עבר דרכו, ו-3 חברים (יקרים, מהכרה אישית) הגיעו לכתובת.
3. בעקבות בקשתו של אחד החברים שנכח שם, יצא זיידה רגלית בריצה מהירה לכתובת עם ערכת הברנשילד של "הצלה גוש-דן" והגיע רביעי למקום וחבש את הילדה, כי "ברור שלמי שיש בתיק את הברנשילד הוא יחבוש ויטפל וכך נעשה", כלשונך.
אנו שמחים ש"למתנדבי הצלה אלעד יש (יהיה – 'התיקים יתקבלו בזמן הקרוב מארגון "הצלה ירושלים"'...) ברנשילד אם בבקבוקים ואם בתחבושות", ומקוים שזה לא יבוא לידי שימוש.
ולגבי המתנדב זיידה, הוא אכן בחור איכותי ומקצוען – נצלו אותו!
|
|
|
|
| נשלח ב-14/3/2005 00:14 |
|
| |
אני כבר מחכה שנה לאופנוע שדוקי ואתה בני הבטחת לי
אם כן אין לכם מה לדאוג על הברנשילד
והמבין יבין
|
|
|
|
|
| נשלח ב-16/3/2005 01:11 |
|
| |
חובשניק.
אם יצא לך להאזין למירס הקבוצתי שלנו באותו יום של הכויות היית שומע בבירור את זיידה מודיע [ כשהוא מתנשף מריצה] "אני בדרך למקום" ולא בקשותשיקחו ולא שאר תותים שנכתבו פה וחבל שתורידו את הפורום לרמה נמוכה.
לגבי הברנשילד רק היום היה לנו מקרה של כויה בגן ילדים מאפיית אוזני המן והגיעו למקום שני מתנדבי "הצלה אלעד" וחבשו את הילדה כן אתה מנחש נכון בתחבושות ברנשילד שיש ברשותם אז לידיעתך יש תחבושות ויש בקבוקים ומה שאמור להגיע זה התיקים הגדולים החדשים,וב"ה קיבלנו היום תרומה של 4 ספרות לצורך קניית ערכות נוספות לאלעד ורק נקווה שלא נצטרך להשתמש בהם.
צאק'פק'ה הפרובוקטור לא ראוי לתגובה.
אה נזכרתי...הגיע אופנוע נוסף לאלעד [בתרומתו האדיבה של אחד מאנשי אלעד ] והוא יעלה בע"ה על הכביש ממש סמוך לפורים מצויד ומאובזר כדבעי.
|
|
|
|
| נשלח ב-16/3/2005 15:07 |
|
| |
הצלה אלעד!
המילים שלך 'לא להוריד את הפורום לרמה נמוכה', מונעים ממני את התגובה.
כמו שכתבתי, אני מעריך אותך על עצם פעילותך, ואני פשוט מכבד את בקשתך זו, על פני מענה לתגובתך (מתי זיידה אמר שהוא בדרך...).
והאמן לי, אני שמח שבאירוע השני של הכוויות ניתן מענה מיידי עם ה'ברנשילד', וודאי שזה אינו מוריד מפעולתו החשובה והבלעדית של זיידה מ"הצלה גוש דן" במקרה הראשון.
|
|
|
|
| נשלח ב-18/3/2005 13:54 |
|
| |
הצלה אלעד
תפסיק לבלבל במוח אין לאף אחד ברנשילד באלעד חוץ מעשרה המתנדבים שקיבלו מהצלה גוש דן,
ואתה כבר אומר לי כבר שנה שאתה הולך לתת לי אופנוע,
כשיגדל לי שערות בכף היד אני יקבל ממך,
ובשורה טובה אני רוצה להודיע לך, שמר חיים אוטמזגין זה שייסד את הצלה ירקון סידר לי אופנוע של 400 סמ"ק ובעזר"ה נעשה טקס השקת ברח' ניסן באלעד....
|
|
|
|
|