בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ברכות לכוננים על החייאה מוצלחת בר"ג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/3/2005 16:18 לינק ישיר 
ברכות לכוננים על החייאה מוצלחת בר"ג


בשעות הערב של יום חמישי האחרון, התקבלה קריאה על חוסר הכרה ברח' בן גוריון בר"ג.

במקביל ליציאתם של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן משה מור ושלמה יפרח למקום, התקשר ר' אשר שלומוביץ לידידו ר' חיים אוטמזגין מהצלה ירקון העובד בסמוך ממש למקום האירוע, וביקשו לצאת למקום.

חיים מגיע מיידית למקום ומזהה את המצב כהחייאתי.

מיד אחריו מגיע המתנדב הותיק רב הפעלים דני שמואל (כן, כן, זה שנשמע בעיקר במערכת הקשר של מוקד דן).

מספר חיים:
"נדהמתי מנחישותו ומרצו הרב של דני. הוא מבוגר ממני בהרבה והיום לא כ"כ קל לו לעשות את הדברים הללו, אך הוא לא הסתכל על עצמו כלל, הוא השליך הצידה את הכל והתחיל בביצוע הפעולות הדרושות".

וכך, התחילו השניים בסעד חיים ראשוני.

לחדר נכנס המתנדב משה מור ואחריו צוות של אמבולנס רגיל שכלל את יוחנן וייס (הנהג), יעקב פרטיג ושם טוב מרציאנו.

משה מחבר את הלייפ-פאק. מס' שניות עוברות, האחרים מנשימים, ולפתע...

"VF"! – הלייפ-פאק זיהה את קצב הלב הקטלני.

"זהירות, שוק!"

("בכלל", אומר חיים מהצלה ירקון, "התפעלתי מעבודת הצוות שהיתה במקום, וסדר הפעולות הנכון שזרם יפה").

למאמצי ההחייאה מצטרפים צוות אט"ן ב"ב עם הפאראמדיקים הדינאמיים גיא ארזי ויואב גטר ואיתם משתלם פאראמדיקס.

חיבורי מוניטור, פתיחת וריד, אינטובציה...

שוב "VF"!, ושוב שוק, הפעם מידי צוות האט"ן.

ההחייאה המתקדמת כללה סבבי תרופות ושוקים רבים.

מספר יוחנן:
"שמחתי שיש לי את הזכות להיות בצוות הזה. הפאראמדיקים עמלו קשות. הצוות כולו לא הירפה. באחת הפעמים כבר היה נראה שהמצב התייצב, ופתאום שוב הופיע VF, והצוות הגיב בהתאם"...

כך, הם פשוט נאבקו על חייו של האדם בן ה-42. שוב תרופות ושוב שוקים, אולי הפעם?...

לאחר מאבק שארך למעלה משעה, במהלכו קיבל החולה 17(!) שוקים, התייצב לבסוף מצבו של החולה.

הצוות במקום התארגן במהירות, והחולה פונה לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/3/2005 16:35 לינק ישיר 



משה מור, שלמה יפרח, אשר שלומוביץ, חיים אוטמזגין, דני שמואל,יוחנן וייס, יעקב פרטיג, שם טוב מרציאנו,גיא ארזי, יואב גטר.

כל הכבוד!!!!!!!!
כל הכבוד!!!!!!!!
כל הכבוד!!!!!!!!




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/3/2005 18:30 לינק ישיר 

"ברכות ל"כוננים" על החייאה מוצלחת בר"ג"

ברכות ל כ ל ה מ ש ת ת פ י ם .

ובעיקר לזה שקיבל את חייו במתנה ולמשפחה.

קבלו צל"ש

תוקן על ידי - מתנדבהצלה - 07/03/2005 18:36:22



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ברכות לכוננים על החייאה מוצלחת בר"ג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext