בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שריפה אתמול במפעל עיני ברחוב השלושה בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/3/2005 17:52 לינק ישיר 
שריפה אתמול במפעל עיני ברחוב השלושה בב"ב
מצורף קובץ

הצלה דן בבקשה:



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/3/2005 17:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/3/2005 17:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/3/2005 17:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/3/2005 17:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/3/2005 17:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

פיקוד 10 ?!?!?!?!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/3/2005 17:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אלי הגדול עם אילן ה ע נ ק !



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/3/2005 16:21 לינק ישיר 


אכן שריפה קלה שפרצה במאפיית "עיני" ברח' יואל פינת השלושה בב"ב, הזניקה למקום את כוחות הכיבוי, מד"א-הצלה וכמובן את מיטב סקרני ב"ב.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן אלי לוינשטיין (הגדול...) ויצחק הופמן שהגיעו ראשונים למקום, דיווחו כי מדובר בשריפה קלה.

הנט"ן שהיה בדרכו למקום בוטל, ורק הרגיל בראשותו של אילן מועלם (הענק) עם הצוות הבכיר שלו(...), איבטח את כוחות הכיבוי עד לסיומו הטוב של האירוע.

- - -

ובינתיים, היה זמן להיישיר מבט לעדשתו (הבלתי נלאית) של בני ישראלי...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שריפה אתמול במפעל עיני ברחוב השלושה בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext