בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"הצלה" גוש-דן בהערכות לקראת חג הפורים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/3/2005 16:43 לינק ישיר 
"הצלה" גוש-דן בהערכות לקראת חג הפורים


בארגון "הצלה" גוש-דן השלימו את ההערכות המיוחדת לקראת חג הפורים הבא עלינו לטובה.

הנהלת הארגון קיימה ישיבות ותדריכים עם צמרת משטרת מחוז ת"א, שירותי החירום בעיריית בני ברק וגורמי החירום הרלוונטיים, במטרה לקדם ולטפל בצורה יעילה ומקצועית במקרי החירום השונים.

הרב אשר שלומוביץ מנכ"ל "הצלה" גוש-דן אומר, כי בישיבות הופקו הלקחים משנים עברו ויושמו נהלים, אשר יסייעו בידי כל גורמי החירום לתת מענה נכון בזמן אמת כל סוגי האירועים.

מערך המתנדבים בארגון יתוגבר בימי חג הפורים, ולמתנדבים רוענן הציוד הרפואי-מקצועי כשדגש מיוחד הושם על התחבושות המיוחדות לכוויות מסוג "ברנשילד", לטיפול בכוויות ונזקי אש.

מפקד יחי' האופנועים של מתנדבי "הצלה" גוש-דן מרדכי עמאר מסר, כי אנשי היחי' המצטיינים בהתגברות על פקקי התנועה ובהגעה מהירה לכתובות האירועים השונים, יתנו את הכיסוי הנכון במקרה הצורך ח"ו, כבשנים עברו, בתקוה שלא נזדקק.

ב"הצלה" גוש-דן מבקשים להבהיר, כי בכל מקרה חירום יש לחייג מיידית למוקד מד"א (101) המזניק למקום האירוע את מתנדבי מד"א-"הצלה" גוש-דן, שמגישים את הסיוע המקצועי והראשוני עד לבוא צוות האמבולנס או הנט"ן.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/3/2005 10:57 לינק ישיר 

לא ידעתי אתם כאלה תותחים.
מערך יחידת האופנועים פרוס???????????
ציוד חדיש מתקדם?????????????????????
חחחחחחההההההה!!!!!!!!!!
בכ"א אני קצת שיכור עכשיו אז פורים שמח לכולם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "הצלה" גוש-דן בהערכות לקראת חג הפורים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext