בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

חלוקת שי לבכירי מד"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/3/2005 03:31 לינק ישיר 
חלוקת שי לבכירי מד"א
מצורף קובץ


הצלה דן... תספר לנו קצת על האנשים.

- - -

ובכן, ברשותו של ידידנו הדגול מר ברלנגו, מס' מילים וציטוטים, החל מהתמונה הבאה.



תוקן על ידי - הצלה_דן - 30/03/2005 16:27:09



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2005 03:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ


כחלק ממצוות חג הפורים - "ומשלוח מנות איש לרעהו", מצאו לנכון בהנהלת "הצלה" גוש-דן הזדמנות להביע במקצת את ההערכה לידידי הארגון העומדים לימינו בכל עת.

בביקורים שערכו אצל אנשי צמרת מד"א, בא לידי ביטוי שיתוף הפעולה ההדוק בין הארגונים וההערכה ההדדית.

- - -

מימין לשמאל: שמעון אטינגר חבר הנהלת "הצלה" גוש-דן, המתנדב דוד בן-שמואל, מר יוסי כהן מנהל מד"א אזור דן והרב אשר שלומוביץ מנכ"ל "הצלה" גוש-דן.

"אחת ההצלחות של מד"א אזור דן, אלו הכוננים של 'הצלה' גוש-דן" - כך, יוסי כהן מנהל אזור דן.


תוקן על ידי - הצלה_דן - 30/03/2005 16:25:06



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2005 03:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ


עם בכירי המוקד המבצעי של אזור דן.

מימין לשמאל: הרב אשר שלומוביץ מנכ"ל "הצלה" גוש-דן, מר חיים סגל אחראי מוקד אזור דן, מר עופר שפירא קצמ"ש מוקד, המתנדב דוד בן-שמואל ואפרים דודיאן אחראי הדרכה ב"הצלה" גוש-דן.


תוקן על ידי - הצלה_דן - 30/03/2005 16:31:47



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2005 03:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ


ועדיין במוקד אזור דן...

מימין לשמאל: הרב אשר שלומוביץ מנכ"ל "הצלה" גוש-דן, מר אפי לבב אחראי משנה מוקד אזור דן, מר אבי פיין סגן מנהל אזור דן, והמתנדבים דוד בן-שמואל ויהושע ברנשטיין.

בקידמת התמונה (יושב) מר חיים סגל אחראי מוקד אזור דן, שחזר לפעילות מבצעית (מה לעשות, יש עומס...).


תוקן על ידי - הצלה_דן - 30/03/2005 16:36:34



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2005 03:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ


עם מנכ"ל מד"א מר אבי זוהר (יושב).

מימין לשמאל: המתנדב דוד בן שמואל, אפרים דודיאן אחראי הדרכה ב"הצלה" גוש-דן והרב אשר שלומוביץ מנכ"ל "הצלה" גוש-דן.

- "מתנדבי 'הצלה' גוש-דן, מהוים דוגמא בקנה מידה ארצי" - כך, זוהר.



תוקן על ידי - הצלה_דן - 03/04/2005 15:52:58



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2005 03:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ


עם עוזר המנכ"ל ויו"ר ועד עובדים ארצי מר אלי בין (יושב).

משמאל לימין: הרב אשר שלומוביץ מנכ"ל "הצלה" גוש-דן, אפרים דודיאן אחראי הדרכה ב"הצלה" גוש-דן והמתנדב דוד בן-שמואל.

- " שיתוף הפעולה אצלכם בגוש-דן בין העובדים למתנדבים הוא מדהים, ואני גאה בכך" - כך, בין.


תוקן על ידי - הצלה_דן - 03/04/2005 15:56:30



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2005 03:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ


עם ראש אג"מ במד"א מר דורון קוטלר (יושב).

מימין לשמאל: אפרים דודיאן אחראי הדרכה ב"הצלה" גוש-דן, המתנדב דוד בן-שמואל והרב אשר שלומוביץ מנכ"ל "הצלה" גוש-דן.

- "אני רואה את המקצועיות של החבר'ה מגוש-דן באירועים רבי-הנפגעים" - כך, קוטלר.


תוקן על ידי - הצלה_דן - 03/04/2005 16:00:36



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2005 03:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ


הרב אשר שלומוביץ מנכ"ל "הצלה" גוש-דן עם מר דובי מייזל אחראי כוננים ארצי.

- "תאמין לי שאתם בגוש-דן הקבוצה הנבחרת של יחידת הכוננים" - כך, מייזל.


תוקן על ידי - הצלה_דן - 03/04/2005 16:03:23



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2005 03:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ


עם מר גיל מוסקוביץ מנהל מד"א אזור ירקון.

מימין לשמאל: מר מוסקוביץ, הרב אשר שלומוביץ מנכ"ל "הצלה" גוש-דן והמתנדב צבי רודיך.

- "אחד הדברים הטובים של אזור ירקון, זה השכנות לאזור דן. כי כך יש לנו את הכיסוי של מתנדבי 'הצלה' גוש-דן" - כך, מוסקוביץ (לאוזני מר אלי בין שנכח במקום).


- "רק אתמול טיפלתי ב-2 תאונות דרכים קשות בכביש גהה", מספר רודיך.
- "נו, לזה התכוונתי...", מסיים מוסקוביץ.


תוקן על ידי - הצלה_דן - 03/04/2005 16:15:09



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2005 04:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2005 04:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2005 21:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ


"שבת אחים" -
ישראל פישר בחברה טובה...


תוקן על ידי - הצלה_דן - 03/04/2005 16:17:55



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2005 21:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ


"גם יחד" -
מתנדבי "הצלה" גוש-דן בחברה טובה...


תוקן על ידי - הצלה_דן - 03/04/2005 16:20:15



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2005 22:50 לינק ישיר 

מגיע להם!!!!!!!!


צל"ש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > חלוקת שי לבכירי מד"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext