| נשלח ב-31/3/2005 14:52 |
|
| |
ואם כבר הזכרתם כאן את מערכת הקשר הייחודית 'הצלה-דן', מן הראוי היה לכתוב שזה משמש גם כגל גיבוי למוקד עצמו.
ויעידו על-כך השורות הבאות, שנכתבו בביפרים בהודעה כלל-קבוצתית בבוקרו של יום הפורים עצמו, וכדלהלן:
- מוקד דן: עידכון: לידיעתכם: גל "הצלה" במוקד דן מועבר למשך הבוקר לגל 2 לטובת אבטחת אירועי פורים ברח' דיזנגוף ת"א. אין לקרוא בגל זה! במידה ואתם צריכים ליצור קשר מיידי עם המוקד – ניתן להשתמש בגל דן (17) או בקו 101. תודה." עד כאן.
אכן, הייחודיות של אזור דן - - -
- מערכת הקשר הייחודית 'הצלה-דן'.
- הקשר הבין-אישי ההדוק בין המתנדבים והעובדים.
- עובדים ומתנדבים מסורים ומקצועיים ביותר.
- יחידת כונני מד"א "הצלה" גוש-דן, הייחודיים והבלעדיים!
|
|
|
|
| נשלח ב-3/4/2005 04:37 |
|
| |
איך שכחתם את ה מוקדן ה מתנדב של ליל שישי ?
|
|
|
|
| נשלח ב-3/4/2005 16:28 |
|
| |
אכן, גם אני שואל מתי הוא כבר יונצח בפעילות מבצעית, ונזכה לראות כאן בפורום???
ל... פתרונים!
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|