בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מספיחי פורים: בן 7 נכווה קשות מנפץ

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/3/2005 16:11 לינק ישיר 
מספיחי פורים: בן 7 נכווה קשות מנפץ


חג הפורים כבר מאחורינו, אולם ספיחיו עדיין בעוכרינו.

אמש בשעות הערב התקבלה קריאה על בן 7 שנכווה מנפץ ברח' בן זכאי בעיר.

מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן ליאור קורח שמיהר להגיע למקום, איתר ילד בן 7 שכתוצאה מאי-זהירות, התפוצצה לו חבילת קפצונים במכנסיו.

כתוצאה מההתפוצצות, אחזה אש במכנסיו והוא מיהר לכבותה באמצעות ידיו.

בעקבות זאת, נגרמו לו כוויות בדרגה 2 ברגליו ובכפות ידיו.

ליאור מיהר לחבוש אותו בתחבושת ה"ברנשילד" המיוחדת והוא פונה במצב בינוני ע"י אמבולנס מד"א להמשך טיפול בבית החולים "שיבא" בתל-השומר.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מספיחי פורים: בן 7 נכווה קשות מנפץ
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext