מה קרה בכביש 4 ראיתי שאיציק וינברגר עולה ויורד את גשר גבעת שמואל הלוך וחזור ומחפש ואחריו עוד 2 אופנועים מחפשים. ובסוף עצרו ליד גשר רמת אלחנן. המשכתי הביתה לכיון אלעד ראיתי את הנט"ן נותן גז לכיון ההוא.
מינון יתר/ניסיון התאבדות מתחת לגשר של רמת אלחנן