במוצא"ש בשעה 23:30 הגיע הודעה על דקירות ברחוב אשל אברהם, במהלך קטטה שפרצה במקום נדקר בחור כבן 16 כחות מד"א והצלה גוש-דן שהגיעו במהירות למקום פינו את הבחור במצב קל אך מדמם לביה"ח תה"ש.
תמונות בהמשך.....