תמונות נוספות ב:
http://www.netonews.co.il/Front/NewsNet/reports.asp?reportId=53138
בני ברק: 14 פצועים בתאונה בין שני אוטובסים
12.04.2005 (16:52)
בתאונה שארעה לפני דקות אחדות בין אוטובוס קו 2 לאוטובוס קו 45 , נפצעו 14 נוסעים 1 מהם קשה.
ארל''ה קליין כונן מד"א דן סיפר כי: התאונה ארעה בין אוטובוס קו 45 שהגיע מכוון רחוב כהנמן שנפגש חזיתית עם אוטובוס קו 2 שיצא מרחוב אשל אברהם.
מהתאונה כאמור, נפגעו 14 אנשים מתוכם פצועה אחת קשה, שפונו ב-4 אמבולנסים של מד"א לבתי החולים.
תושבי המקום סיפרו כי בדקות הראשונות היה נדמה לתושבי האזור כי מדובר באירוע חבלני ובהלה רבה שררה במקום עד להגעת כוחות המשטרה, מד"א ומתנדבי הצלה שמיהרו להגיש עזרה לפצועים הרבים.
http://www.netonews.co.il/Front/NewsNet/reports.asp?reportId=53138
|
|