בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אתר חדש למד"א הרצליה - רמת-השרון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/4/2005 14:21 לינק ישיר 
אתר חדש למד"א הרצליה - רמת-השרון

שלום רב,
השבוע העלנו אתר חדש לתחנת הרצליה - רמת-השרון בכתובת www.mada.q-host.net , הנכם מוזמנים לבוא ולבקר באתר ולתת את חוות דעתכם במייל [email protected].

ניב גרנות
אחראי מתנדבים
הרצליה - רמת-השרון
052-4209862

נ.ב.
האתר נבנה באדיבותו של אלון גנדלר, מתנדב בתחנה (המון תודות).



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/4/2005 20:33 לינק ישיר 

איך אפשר לכתוב רמת-השרון בלי להזכיר את ידידינו הרב שרגא גיברלטר?!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אתר חדש למד"א הרצליה - רמת-השרון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext